1400/07/12-13:42

مهرداد افسری: جشنواره عکس برج میلاد آغازی برای دوران پسا کرونا در این مجموعه است

مهرداد افسری: جشنواره عکس برج میلاد آغازی برای دوران پسا کرونا در این مجموعه است

جشنواره عکس برج میلاد می تواند شروعی باشد برای گذار این مجموعه از ایران بدور از کرونا و آغاز زندگی در جهان جدید در دوران پسا کرونا در ایران و حتی همه جهان.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی برج میلاد، مهرداد افسری یکی از داوران جشنواره عکس برج میلاد، با بیان این مطلب گفت: برگزاری هر ساله جشنواره عکس برج میلاد می تواند منجر به ایجاد آرشیو تاریخی برای این مجموعه باشد تا پس از دو دهه کتابی چاپ شود تا بتوان تفاوت نگاه هنرمندان را نسبت به این سازه بررسی و مقایسه کرد.

وی ادامه داد: برج میلاد یک سازه شهری است که نگاه نسل های مختلف به این سازه می تواند به آن هویت خاص و ویژه ای دهد، عکاسان با نگاه معنایی که به این سازه دارند، قطعاً می توانند این نگاه را در عکس های خود انعکاس دهند و پس از چند سال با مقایسه عکس های ارسالی در جشنواره های برج میلاد، بخوبی می توان این نگاه هویتی و معنایی را در عکس های عکاسان احساس کرد.

این هنرمند در ادامه صحبت هایش به بحران کرونا در جهان اشاره کرد و گفت: به طور مثال در دوران کرونا، دنیا زیست و زندگی دیگری را تجربه کرد که انعکاس آن قطعاً در عکس های بسیاری از هنرمندان دیده شده و همچنان نیز می تواند سوژه بسیاری از عکاسان باشد. بی صبرانه منتظرم تا عکس های جشنواره عکس برج میلاد را مرتبط با این موضوع نیز تماشا کنم.

به گزارش روابط عمومی برج میلاد، جشنواره عکس برج میلاد تا دوم آبان ماه تمدید و علاقه مندان می توانند آثار خود را تا این تاریخ در سایت جشنواره به نشانی www.miladfestival.ir ارسال و بارگزاری کنند.

جزییات نحوه ارسال آثار در متن فراخوان منتشر شده روی سایت www.miladfestival.ir وجود دارد و علاقه مندان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به این سایت مراجعه کنند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط