1400/07/17-18:03
گرامیداشت آغاز هفته ناجا و روز جهانی کودک در منطقه ۱۶

رويداد دوچرخه سواری كودكان كار در راستای برنامه های شهر انسان محور

رويداد دوچرخه سواری كودكان كار در راستای برنامه های شهر انسان محور

سید مرتضی روحانی شهردار منطقه ۱۶ اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت آغاز هفته نیروی انتظامی و فرارسیدن روز جهانی کودک، ویژه برنامه دوچرخه سواری کودکان کار(مرکز یاسر) در راستای برنامه های شهر انسان محور در بوستان آموزش ترافیک منطقه برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶؛ این ویژه برنامه با حضور روحانی شهردار منطقه ۱۶، سرهنگ همه خانی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ ترکمنی رئیس پلیس راهور منطقه، سروان حسینی پور رئیس اداره آموزش همگانی معاونت آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ، کریم پور معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه، اعضای شورایاری محلات سه گانه ناحیه ۳، کودکان کار مرکز یاسر و... در بوستان آموزش ترافیک منطقه برگزار شد.

شهردار منطقه ۱۶ با اشاره به گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و تبریک این ایام گفت: نیروی انتظامی مظهر امنیت و اقتدار ملی است که با حفظ ارزش ها در جهت آسایش و آرامش شهروندان قدم برمی‌دارند، بدون همکاری و هماهنگی مجموعه نیروی انتظامی اجرای بسیاری از پروژه های شهری امکان پذیر نیست، تعامل بین نیروی انتظامی و شهرداری در زمینه های مختلف افزایش یافته و حاصل این تعامل استفاده بهینه شهروندان از امکانات شهر و شهرداری است.

سرهنگ همه خانی نیز ضمن تشکر از مدیریت شهری منطقه گفت: امید است با همکاری، هم‌افزایی و مدیریت جهادی در راستای ترویج فرهنگ ترافیک و انتقال مفاهیم آموزشی به عموم شهروندان، علی الخصوص کودکان گام های بزرگی برداریم.

کریم پور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه نیز با اشاره به هدف این برنامه و گسترش هم افزایی ، همدلی بین پلیس و کودکان گفت: رکاب زدن کودکان در بوستان آموزش ترافیک منطقه، بازدید از غرفه های محصولات کودکان کار و معرفی محصولات، تقدیر پلیس از کودکان به مناسبت روز جهانی کودک، تقدیر کودکان از پلیس به مناسبت هفته نیروی انتظامی، بازدید از غرفه سلامت و غرفه آموزش گل و گیاه از جمله برنامه های این مراسم بود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط