1400/07/18-19:58
در راستای پویش جهادی تزریق ۳۰۰هزار دوز واکسن انجام شد؛

روند مطلوب واکسیناسیون در مرکز فجر شهرداری منطقه ۱۵

روند مطلوب واکسیناسیون در مرکز فجر شهرداری منطقه ۱۵

مرکز واکسیناسیون شهرداری منطقه ۱۵ در بوستان فجر محله افسریه در راستای پویش جهادی تزریق ۳۰۰ هزار دوز واکسن در مراکز تحت پوشش شهرداری تهران روزانه پذیرای شهروندان جنوبشرق تهران است.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، وحید رضا انارکی محمدی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: این مرکز از ۲ شهریور با هدف قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا و در راستای تحقق شعار «تهران دوباره جان می گیرد» توسط شهرداری منطقه ۱۵ تجهیز و ۸ نیروی انسانی از شهرداری منطقه ۱۵ در این مرکز به شهروندان خدمات ارائه می کنند.

شهردار منطقه با اشاره به اهمیت واکسیناسیون شهروندان و تلاشهای شهرداری تهران در فراهم کردن این بستر و عملیاتی شدن آن اظهار امیدواری کرد: با اجرای این پویش جهادی و همکاری شهروندان روند از بین رفتن این بیماری در سطح تهران تسریع یابد.

محمدی به مراکز دیگر واکسیناسیون سطح منطقه اشاره کرد و گفت: مرکز خودرویی و پیاده بوستان آزادگان با تزریق روزانه هزار دوز واکسن از اواخر خرداد ماه با همکاری مرکز بهداشت شهرری و ناجا با تعداد ۱۲ پرسنل راه اندازی شد که با استقبال بی نظیر اهالی مواجه شد.

شهردار منطقه اضافه کرد کرد: مرکز واکسیناسیون فرهنگسرای خاوران با تزریق روزانه هزارو ۵۰۰ دوز، مرکز بوستان وفا ویژه تاکسیران با تزریق ۲۰۰ دوز و مرکز خدمات اجتماعی شهرداری منطقه با تزریق ۳۰۰ دوز برای قطع زنجیره کرونا و امر واکسیناسیون در خدمت مراجعه کنندگان هستند.

محمدی به اجرای این کمپین در ارتقای کیفیت زندگی شهروندان اشاره کرد و افزود: واکسیناسیون عمومی اساسی‌ترین راه حفظ سلامت و ایمنی جامعه است هم اکنون نوبت آحاد جامعه است که از امکان واکسیناسیون خود استفاده کنند و با توجه به اعتقاد محققان و متخصصان از نخستین واکسن در دسترس که بهترین واکسن است در راستای افزایش ایمنی جامعه بهره گیرند تا با بازگشت به شرایط عادی و رونق کسب و کارها ها شرایط اقتصادی بهبود یابد و شاهد ارتقای کیفیت زندگی شهروندان باشیم.

او در خصوص واکسیناسیون قشرهای آسیب پذیر نیز گفت: با کمک ایستگاههای واکسیناسیون سیار در محلات شوش، مظاهری و پایانه خاوران روند واکسیناسیون تسریع یافته و همچنین افراد جامانده از واکسیناسیون عمومی شامل(توانیابان و سالمندان) با کمک طرح سلامتیار شناسایی و تیم واکسیناسیون به منازل آنان در محله اتابک اعزام و واکسیناسیون این افراد نیز انجام شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط