1400/07/18-21:01

مفاخریان: هوشمندسازی باعث نظارت بهتر اجرای خدمات می شود

مفاخریان: هوشمندسازی باعث نظارت بهتر اجرای خدمات می شود

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر با تشریح اقدامات این شرکت در دوره جدید اظهار کرد: شرکت ساماندهی در دو سال اخیر علاوه بر ماموریت‌های محوله بسیاری از امور مربوط به خدمات شهری را به صورت داوطلبانه پیش برده است.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط‌عمومی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، سید علی مفاخریان در نشست مشترک با سرپرست بازرسی معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران با اشاره به سی‌امین سالگرد تاسیس شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر اظهار کرد: در دوره قبلی شورای شهر بازنگری اساسنامه فعالیت شرکت تصویب شد و امیدواریم این تغییرات به اجرای بهتر فعالیت ها وماموریت ها و به دنبال آن خدمات بهتر به شهروندان منجر شود.

وی با تشریح اقدامات این شرکت در دو سال گذشته از افتتاح ۱۷ پروژه با مضامین ساماندهی صنایع و مشاغل شهری خبر داد و گفت: راه اندازی نقاهتگاه سگ های بدون صاحب در مناطق ۱۳، ۵ و ۴، کلینیک دامپزشکی در محدوده آرادکوه بخشی از پروژه های قابل افتتاح در حوزه کنترل حیوانات شهری است.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر با بیان این که شرکت ساماندهی در زمینه هوشمندسازی خدمات دست به اقدامات گسترده ای زده است، گفت: از جمله این اقدامات می توان به راه اندازی سامانه های سامان بازار، بند ۲۰، کیوسک و زنده گیری سگ های بدون صاحب اشاره کرد.

مفاخریان در این خصوص افزود: سامانه بند ۲۰ برای رصد مراحل پرونده های مزاحمت های مشاغل و صنوف، سامانه کیوسک برای پایش و کنترل محل استقرار، وضعیت مالکیت و پرداخت اجاره تهیه شده است. همچنین سامانه زنده گیری سگ های بدون صاحب برای رهگیری هوشمند سگ ها از زمان گزارش شهروندی تا واگذاری و سامان بازار که برای ثبت نام تا جانمایی دستفروشان اماده و در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اهمیت هوشمندسازی خدمات در ارتقای کیفیت خدمات و نظارت بر حسن اجرای برنامه ها گفت: برای هوشمندسازی مراکز خریدو فروش آیت الله سعیدی، شهید دوران، چیتگر، خاوران اقداماتی انجام شده است تا برای خرید و فروش خودرو تمام امور به صورت مکانیزه انجام شود.

وی با بیان اینکه کنترل و مدیریت حیوانات شهری در حوزه شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر نیست، اظهار کرد: خوشبختانه شرکت توانسته است در دوره جدید مدیریت علاوه بر انجام وظایف و ماموریت های محوله از عهده امور خارج از تکالیف قانونی نیز برآید و درآمدزایی هم کند چرا که ما خود را متعهد به اجرای برنامه های معاونت خدمات شهری و تبدیل تهدید به فرصت ها می دانیم.

سجاد امیرزادگان، سرپرست بازرسی معاونت خدمات شهری و محیط زیست در این نشست بیان کرد: مجموعه های اجرایی پویا همواره با چالشهایی در اجرا مواجه است و ما در بازرسی باید به شکلی فعالیت کنیم تا با پرهیز از سرعت گیری نقش مشاور داشته باشیم.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط