1400/07/19-21:09
امروز با حضور شهردار تهران و برخی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران انجام شد؛

بهره برداری از ایستگاه متروی شهید رضایی در منطقه ۱۵

بهره برداری از ایستگاه متروی شهید رضایی در منطقه ۱۵

ایستگاه متروی شهید رضایی در خط ۶ مترو، امروز با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تهران به بهره برداری رسید.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه گفت: ایستگاه شهید رضایی در محدوده خیابان ۱۷ شهریور جنوبی با زیربنای حدود ده هزار مترمربع در عمق حدود ۲۰ متر از سطح زمین ساخته شده است.

او ضمن قدردانی از توجه معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران و شرکت مترو در راه اندازی ایستگاه های متروی جنوب شهر افزود: این ایستگاه مجهز به ۸ پله برقی و ۶ آسانسور از تولیدات ملی و دارای سیستم تهویه مطبوع هواکش در نیم تونل های جنوبی و شمالی و تهویه مطبوع در ایستگاه است.

به گفته محمدی در این ایستگاه تجهیزات سیگنالینگ رادیو ارتباط با مرکز فرمان دوربین مدار بسته و غیره نیز نصب شده است.

شهردار منطقه ادامه داد: خط ۶ مترو پس از تکمیل شدن، طولانی‌ترین خط متروی کشور محسوب می‌شود و ایستگاه شهید رضایی، یکی از ایستگاه‌های نیمه جنوبی آن به شمار می‌آید. این ایستگاه سیزدهمین ایستگاهی است که در این خط راه‌اندازی شد و مسافران پرشماری به دلیل مجاورت آن با خیابان‌های پرترددی مانند ۱۷شهریور،‌ شهید رضایی(منصور) و تیردوقلو خواهد داشت.

این گزارش می افزاید؛ آیین بهره برداری ایستگاه متروی شهید رضایی صبح امروز با حضور زاکانی شهردار تهران، سروری و تشکری از اعضای شورای اسلامی شهر تهران برگزار و لو ح افتتاحیه این ایستگاه توسط مادر شهیدان اشرفی پرده برداری شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط