1400/07/19-21:48

جلسه هماهنگی برنامه های ستاد کرونا شهرداری تهران با سازمان بازرسی برگزار شد

جلسه هماهنگی برنامه های ستاد کرونا شهرداری تهران با سازمان بازرسی برگزار شد

اولین جلسه هماهنگی برنامه های ستاد مدیریت بحران کرونا شهرداری تهران با بازرسی شهرداری در دفتر ریاست سازمان بازرسی برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی شهرداری تهران؛ در ابتدای این جلسه علی نصیری سرپرست ستاد مدیریت بحران شهرداری تهران به بیان توضیحاتی در خصوص ساختار ستاد کرونای شهرداری و بخش نظارت و بازرسی پرداخت.

نصیری با بیان اینکه سازمان پیشگیری و مدیریت بحران نقش هماهنگ کننده در ستاد کرونا دارد و در این ستاد، ساختارسازی موازی انجام نخواهد شد، گفت: مطابق نظر شهردار محترم، کل حوزه های شهرداری با تمام ظرفیت هایشان، زیرساخت مناسب برای مدیریت بحران کرونا را مهیا می کنند.

وی از ایجاد هماهنگی و همکاری ستاد مدیریت بحران کرونا شهرداری تهران با سامانه مدیریت شهری 137 خبر داد و افزود: کد 6 سامانه 137 شهرداری به موضوع کرونا اختصاص داده شده است و به زودی فعال خواهد شد.

سرپرست ستاد مدیریت بحران شهرداری تهران اظهار داشت: از ظرفیت سامانه 137 در ابتدا برای واکسیناسیون افراد آسیب پذیر و در طرح خانه به خانه استفاده می شود و در گام دوم نیز این سامانه برای مشاوره های روانپزشکی، پزشکی، پرستاری و تغذیه استفاده خواهد شد.  

سرپرست سازمان بازرسی شهرداری تهران نیز در این جلسه گفت: در دو سال گذشته اقدامات موثر مربوط به کرونا در شهرداری انجام گرفته، اما محور مشخص نداشته است که به امید خدا با حضور دکتر نصیری محوریت این موضوع در شهرداری به خوبی اداره می شود.

داوود گودرزی همچنین خواستار برگزاری جلسه های هفتگی برای هماهنگی، تغییر پایگاه ها و بازرسی های لازم با حضور حوزه های مربوطه و مسئولین سازمان مدیریت بحران شد و خاطرنشان کرد: نظارت و بازرسی در راستای شعار شهردار محترم باید تاحد امکان به صورت هوشمند و مکانیزه باشد.

حمیدرضا نصریان رئیس سامانه مدیریت شهری 137 نیز با بیان اینکه زیرساخت های لازم برای کرونا در سامانه 137 دیده شده است، عنوان کرد: هم¬اکنون کد 6 سامانه 137به کرونا اختصاص داده شده است. این سامانه برای راهنمایی های کرونایی شهروندان را به تماس با 4030 راهنمایی می کند.

وی تصریح کرد: اگر ساختار پاسخگویی در سازمان بحران فراهم شده، افراد به سامانه 137 معرفی شوند تا کارتابل پاسخگویی برای آنها ایجاد شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط