1400/07/20-17:53
همزمان با فصل پاییز؛

آغاز عملیات به‌زراعی فضای سبز منطقه ۱۳ و هرس ترون

آغاز عملیات به‌زراعی فضای سبز منطقه ۱۳ و هرس ترون

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۳ از آغاز عملیات به‌زراعی بوستان ها و قطعات فضای سبز معابر اصلی و فرعی محدوده منطقه ۱۳ و هرس درختچه ترون در نواحی چهارگانه خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، احسان صفائی، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه با اشاره به آمادگی و تجهیز اکیپهای اجرایی فضای سبز منطقه در فصل پاییز گفت: با هدف ایجاد فضای مطلوب شهری، زیبا سازی منظر شهری و افزایش رشد درخت و درختچه ها، عملیات اجرایی کندوکوب، به‌زراعی و هرس ترون در سطوح فضای سبز این منطقه آغاز شد.

او با اشاره به اجرای عمليات به‌زراعی بوستان ها و معابر در نواحی ۴گانه افزود: عمليات به‌زراعی و فعاليت هايی از قبیل كندوكوب، حذف کنده، شاخه خشک تنه جوش و پاجوش درختان، پخش کود و زير و رو كردن خاك بستر باغچه های معابر و بوستان ها، تشتک زنی، حذف علف هرز، نخاله کشی و نظافت بستر خاک در دست اجراست.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۳ در خصوص اهمیت اقدامات اداره فضای سبز در شش ماهه دوم سال در احیاء و جوان نمودن فضای سبز گفت: کاشت نهال، درختچه و نشاهای فصلی، محلول پاشی، هرس درختان، رسیدگی به سرویس های بهداشتی، آبخوری، دستگاه بدنسازی، از دیگر فعالیت منطقه در ماه های آتی است.

او با اشاره به اجرای عملیات هرس و فرم دهی ترون های بلورها، میادین و معابر گفت: چندین اکیپ از واحد فضای سبز نواحی چهارگانه بصورت هماهنگ عملیات فرم دهی و هرس ترون های سطح شهر را انجام می دهند.

صفائی یادآور شد: طی برنامه ریزی انجام شده و با توجه به خزان درختان و گیاهان، عملیات هرس درختان و درختچه های سطح منطقه از ابتدای آذر ماه آغاز و تا پایان سال جاری انواع درختان هرس می شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط