1400/07/20-18:01
با حضور مدیران ارشد شهرداری تهران در منطقه ۱۴؛

طرح پاییزه «مدیریت یکپارچه نگهداشت شهر» در تهران کلید خورد

طرح  پاییزه «مدیریت یکپارچه نگهداشت شهر» در تهران کلید خورد

طرح پاییزه «مدیریت یکپارچه نگهداشت شهر» با حضور مدیران ارشد شهرداری تهران و به منظور آماده سازی شهر و تمهیدات لازم برای مواجهه با فصل سرما به صورت پایلوت در منطقه ۱۴ آغاز شد.

به گزارش شهردارآنلاین به قل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، در این راستا صبح روز سه شنبه ۲۰ مهرماه طرح پاییزه «مدیریت یکپارچه نگهداشت شهر» با حضور داوود گودرزی سرپرست سازمان بازرسی شهرداری تهران، محمد جواد تاجیک مشاور شهردار تهران، صدرالدین علیپور رئیس سازمان مدیریت پسماند، محمد امین سالاری پور شهردار منطقه ۱۴، معاونان و جمعی از مدیران شهری، طی اجرای مانور عملیاتی درمنطقه ۱۴ کلید خورد.

«داوود گودرزی» سرپرست سازمان بازرسی شهردری تهران با تاکید بر نگاه ویژه مدیریت شهری جدید بر ارتقای سطح خدمت رسانی و جلب رضایتمندی شهروندان ، اجرای این طرح را در منطقه ۱۴ به عنوان مناطق پیشقدم در تهران مثبت و ارزنده برشمرد.

گودرزی با بیان اینکه رفاه و زمینه زندگی بهتر مردم لازمه خدمت گزاری مدیریت شهری است، ابراز امیدواری کرد: دارالمومنین تهران بتواند با اجرای اصولی و مستمر طرح تحول نگهداشت الگوی خوبی برای سایر مناطق باشد.

محمد امین سالاری پور شهردار منطقه ۱۴ نیز با اشاره به اجرای این طرح در مقیاس کوچه به کوچه با ارزیابی، نظارت و تداوم در اجرا گفت: طرح نگهداشت در سه بازه زمانی برنامه ریزی شده و هر روز در ۲۱ محله با محوریت هر ناحیه انجام می شود.

وی همچنین از فعالیت حوزه های ترافیک و فنی و عمران هم راستا با موضوعات نگهداشت برای شناسایی نیازها و بازبینی و رفع نواقص تاکید کرد.

سالاری پور با بیان اینکه ارتقای سطح خدمت رسانی شهری و توزیع خدمات بطور متوازن به تمامی محله ها و رفع نابسامانی های شهری در محورها از اهداف اجرای این طرح است، از اهتمام جدی برای زیبایی بصری محله ها و رضایتمندی شهروندان منطقه با استفاده از تمام ظرفیت ها خبر داد.

سرپرست سازمان بازرسی شهرداری تهران در پایان این نشست و مانور عملیاتی بر لزوم نظارت خدمت رسانی و استمرار این طرح در مقیاس محله ای به منظور ارتقای سطح خدمت رسانی در حوزه شهری تاکید و به مجموعه فعالیت ها و مدیریت شهری منطقه ۱۴ خداقوت گفت.

بر اساس این گزارش "طرح مدیریت یکپارچه نگهداشت شهر" از سوی شهرداری منطقه ۱۴ در اقدامی نو با محوریت ارزیابی مستمر و با استفاده از تمامی ظرفیت، تجهیزات و نیروی انسانی به نگهداشت شهر می پردازد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط