1400/07/20-18:12
مهدی اقراریان:

باید به سراغ پروژه نجات تهران برویم

باید به سراغ پروژه نجات تهران برویم

اقراریان در واکنش به گزارش مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تهران اظهار داشت: امروز شهرداری هزینه حمل و نقل را از جیب شهروندان تامین می‎کند. در این میان نقش دولت چیست؟ تدبیر استاندار برای وضعیت تهران چیست؟ باید به سراغ پروژه نجات تهران برویم.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، مهدی اقرایان پس از استماع گزارش شرکت آبفای استان تهران گفت: واقعیت موجود اینست که متاسفانه با یک تهرانی مواجه هستیم که سه الگوی مدیریتی متفاوت دارد. یعنی تهران بعنوان یک کلانشهر، تهران بعنوان پایتخت سیاسی ایران و تهرانی که توسط استانداری و فرمانداری اداره می‎شود. درواقع با یک الگوی شلخته همراه با موازی کاری مواجه هستیم. 

او سپس طی پرسشی گفت: براستی شما با این وضعیت بودجه‎ها و تخصیص‎ها و کاهش ارزش پول ملی، فکر می‎کنید به چه مقدار اعتبار نیاز است؟ و این اعتبار در چندسال و از چه منابعی تامین خواهد شد تا به بتوانید این مشکلات را حل کنید؟

اقراریان افزود: این پیش‏بینی برای چه جمعیتی است؟ امروز در خصوص تهران سخن گفتیم اما اسلامشهر و شهرقدس و حتی البرز و... در نظام برنامه‎ریزی از تهران تفکیک نمی‎شوند. از سوی دیگر با اینکه شهر تهران رشد جمعیتی ثابتی دارد، اما رشد جمعیت در مناطق اطراف تهران بشدت رو به افزایش است. وضعیت آب مصرفی صنایع اطراف تهران چگونه خواهد بود؟

رییس کمیسیون نظارت و حقوقی شورا افزود: امروز شهرداری هزینه حمل و نقل را از جیب شهروندان تامین می‎کند. در این میان نقش دولت چیست؟ تدبیر استاندار برای وضعیت تهران چیست؟ باید به سراغ پروژه نجات تهران برویم.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط