1400/05/04-22:20

نظر پلیس راهور درباره موتورسواری بانوان

رئیس پلیس راهور تهران گفت: موتورسواری بانوان فراوانی نداشته و به صورت محدود بوده که در چند مورد توقیف و برخورد صورت گرفته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا؛ سردار محمدحسین حمیدی صبح امروز در نشست خبری در ستاد راهور تهران بزرگ، درباره موتورسوار بانوان و نظر پلیس در این رابطه، اظهار کرد: مبنای صحبت ما قانون است، قانون، گواهینامه را مدنظر قرار داده، هر کسی که گواهینامه داشته باشد، مشکلی برای رانندگی نخواهد داشت، در جایی که برخورد صورت می‌دهیم، استنادمان قانون است، موتورسواری بانوان نیز فراوانی نداشته و به صورت محدود بوده که در چند مورد توقیف و برخورد صورت گرفته است.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ درباره برخورد پلیس با پلاکهای مخدوش نیز گفت: برخورد با پلاکهای مخدوش جزو اولویتهای کاری ما است، یکی از مسیرهای دور زدن قانون دستکاری پلاک است که در این حوزه، هم همکاران و هم دوربینهای شهری و برون‌شهری، اعمال قانون را صورت می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: وقتی پلاک دستکاری شود، برای فردی که تخلفی نداشته، جریمه صادر می‌شود لذا باید آنقدر هزینه تخلف توسط ما و مرجع قضائی بالا رود، که حق از فرد دیگری ضایع نشود، برخی از جرائم اشتباهی صادر شده مربوط به دستکاری پلاک است، مراکز رسیدگی ما در این موضوع فعال هستند و به این موارد رسیدگی می‌کنند همچنین با متخلفان بدون اغماض برخورد می‌شود.

این مقام انتظامی درباره برخورد پلیس راهور با خودروهایی که اقدام به سگ‌گردانی می‌کنند، بیان کرد: برخورد با سگ‌گردانی در خودرو، جزو برخوردهای روزمره پلیس راهور تهران بزرگ است، خودروهایی که سگ‌گردانی انجام دهند توقیف و راننده آن اعمال قانون می‌شوند، این اقدام (سگ‌گردانی) یکی از مصادیق مربوط به حواس‌پرتی راننده است.

رئیس پلیس راهور تهران گفت: نه تنها سگ بلکه هیچ حیوانی نباید در خودرو رها بلکه باید در جعبه و باکسی قرار داده شود تا ایجاد مزاحمت نکند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط