1400/07/21-17:20
طی نشستی صمیمانه؛

شهردار قلب پایتخت از خادمین اربعین ۱۴۰۰ تقدیر کرد

شهردار قلب پایتخت از خادمین اربعین ۱۴۰۰ تقدیر کرد

مسعود رنجبریان از زحمات تیم اعزامی منطقه۶ به کشور عراق و انجام خدمات نظافتی در شهر مقدس نجف اشرف در مراسم اربعین حسینی تقدیر و قدردانی کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی منطقه ۶، در نشستی صمیمانه که از سوی معاونت خدمات شهری این منطقه صورت پذیرفت شهردار قلب پایتخت گفت: توفیق خادم الحسین(ع) بودن نصیب هر شخصی نمی شود و بلطف خدا این توفیق در شرایط کنونی و در ایام اربعین سالار شهیدان روزی و نصیب تک تک شما عزیزان گردیده که خادم این مراسم معنوی در بهترین مکان دنیا باشید.

وی اجر و منزلت این گونه خدمات را بی شمار دانست و افزود: پاداش خدمت به زائرین اربعین حسینی در نزد خداوند متعال محفوظ است و با خدمت  در اینگونه مکان های مقدس می آموزیم در هر برهه ای و مکانی خدماتمان را در جهت رضای پروردگار انجام دهیم و با این نیت همه سختی ها و دشواری های کار بر ما آسان و قابل تحمل می شود.

بر پایه این گزارش، امیر حسین جابر انصاری سرپرست معاونت خدمات شهری منطقه ۶ در ابتدای این جلسه در خصوص نحوه اعزام و انجام ماموریت در شهر نجف اشرف و رفت و روب و نظافت رینگ اطراف حرم امام علی(ع) توسط نیروهای خدماتی منطقه ۶ توضحاتی ارائه کرد و از زحمات این گروه تشکر و قدردانی نمود.

در انتهای این نشست مسعود رنجبریان شهردار منطقه ۶ پایتخت با یک شاخه گل و لوح تقدیر از تیم اعزامی به کشور عراق در مراسم اربعین امسال قدردانی و تشکر کرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط