1400/07/23-16:54
سید احمد علوی، رییس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر تهران:

گردشگری دیگر یک موضوع دسته دوم یا دسته چندم نیست، گردشگری یک صنعت است

گردشگری دیگر یک موضوع دسته دوم یا دسته چندم نیست، گردشگری یک صنعت است

گردشگری دیگر یک موضوع دسته دوم یا دسته چندم نیست گردشگری یک صنعت است که می تواند به اقتصاد پایدار شهر کمک کند و ما در شورای شهر و کمیته گردشگری شورا نگاه ویژه ای به این امر خواهیم داشت.

به گزارش شهردارآنلاین عضو شورای شهر تهران گفت: شهر علاوه بر فیزیک به روح هم نیاز دارد، حال شهروندان که خوب باشد حال شهر هم خوب میشود.

ما نمی توانیم شهری را تصور کنیم که مملو از سازه‌های بلند و آپارتمان‌ها باشد اما در آن به المان‌های معنوی شهر و شهروندان توجهی نشده باشد. در چنین شهری نمی شود زندگی کرد.

موضوع دیگر که باید مورد توجه قرار گیرد این است که آنچه ساخته ایم باید ظرفیت بهره برداری آن را تکمیل کنیم یعنی برای استفاده بهینه از یک مجموعه تمامی اجزا و ظرفیت ها را به کار گیریم.

هفتمین سالروز افتتاح پل طبیعت با حضور مهدی چمران رییس شورای اسلامی شهر تهران، سید احمد علوی و جعفر بندی شربیانی از اعضای شورا شورای شهر تهران، پرهام جانفشان مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران، سید محمد حسین حجازی مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد و جمعی از سفرای کشور های خارجی نظیر ژاپن، صربستان، عراق، ویتنام، کره جنوبی، مالزی، سنگال و... در پل طبیعت تهران برگزار شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط