1400/07/27-15:20
به پاس تلاش های مجدانه؛

عضویت افتخاری و نشان جامعه خیرین مدرسه ساز کشور به شهردار منطقه یک اهدا شد

عضویت افتخاری و نشان جامعه خیرین مدرسه ساز کشور به شهردار منطقه یک اهدا شد

عضویت افتخاری و نشان جامعه خیرین مدرسه ساز کشور طی حضور سید حمید موسوی شهردار منطقه یک در جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی جامعه خیرین به وی اهدا شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید حمید موسوی شهردار این منطقه در جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور که با حضور علی اکبر ابراهیمی رئیس، نائب رئیس و اعضای کمیسیون اجتماعی این جامعه، مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، مشاور وزیر آموزش و پرورش، معاونین دبير کل یونسکو، دختر محمدرضا حافظی پدر مدرسه سازی ایران و... در محل شرکت پاکشوما برگزار شد، اظهار داشت: راز ماندگاری این کشور پهناور وجود افراد فرهیخته ای است که هرکجا در سطح جامعه احساس خلاء کردند، داوطلبانه به ایفای نقش پرداختند و دوشادوش دستگاه ها و سازمان های دولتی حضور موثر و فعال داشتند.

موسوی ضمن تاکید بر این مطلب که ترویج اخلاق و شناساندن سبک زندگی خیرین در مدارس می تواند جامعه را به سوی توسعه و شکوفایی بیشتر رهنمون شود، گفت: شهرداری منطقه یک ضمن استقبال از فعالیت این جامعه در زمینه تولید و ایجاد فرصت های شغلی، این آمادگی را دارد تا به عنوان یک سازمان خدماتی در موضوعات تبلیغات محیطی با جامعه خیرین مدرسه ساز همکاری نماید و هم در راستای فرهنگسازی، کار مشترک اقتصادی و جذب سرمایه اقدامات لازم را به انجام رساند.

گفتنی است در پایان این جلسه عضویت افتخاری جامعه خیرین مدرسه ساز کشور به شهردار منطقه یک اهدا و نشان این جامعه توسط علی اکبر ابراهیمی رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی جامعه خیرین به شهردار منطقه یک تقدیم شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط