1400/07/27-16:28

افتتاح بزرگترین و مجهزترین باشگاه اسکواش و پدل کشور در برج میلاد با حضور وزیر ورزش و جوانان

افتتاح بزرگترین و مجهزترین باشگاه اسکواش و پدل کشور در برج میلاد با حضور وزیر ورزش و جوانان

مجموعه اسکواش، پدل و راکتبال برج میلاد تهران دوشنبه26 مهر ماه همزمان با آغاز هفته تربیت بدنی و با حضور سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، محمدامین توکلی زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، مدیران شهری و جمعی از مدیران ورزشی و ورزشکاران کشور افتتاح شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی برج میلاد، در این مراسم حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان کشور ضمن تشکر از برج میلاد و بخش خصوصی برای راه اندازی این باشگاه در نماد ملی ایران گفت: بخش خصوصی عشق خاصی به توسعه ورزش دارد، باید از بخش خصوصی حمایت کرد و زیر پای آنان، فرش قرمز پهن کرد.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به آغاز هفته تربیت بدنی افزود: هفته تربیت بدنی به واقع نوروز ورزش ایران محسوب می‌شود چرا که در آن یک سال تلاش و پویایی ها ظهور می یابد. باید در مدیریت ورزش به گونه ای کار کرد تا به مناطق کم برخوردار و محروم بیشتر رسیدگی شود و حضور بانوان در ورزش مورد توجه قرار گیرد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران: نشاط شهروندی باید در شهر توسعه یابد

در ادامه این مراسم محمد امین توکلی زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: شهردار تهران تاکید بسیار روی سلامت شهروندان دارند و مورد توجه قرار دادنِ سلامت شهروندان را در راس برنامه های شهرداری تهران قرار داده اند. چرا که بیماری کرونا شرایط و فشار زیادی را روی شهروندان وارد کرده و بسیاری از آنها خانواده و بستگان خود را از دست داده اند.

وی ادامه داد: در حال حاضر تهران شهری خاکستری رنگ است و باید رنگش را تغییر دهیم، این کار میسر نمی شود مگر با همت و تلاش سرمایه گذاران بخش خصوصی. همه با هم باید دست به دست هم دهیم تا نشاط و سلامتی را در شهر توسعه دهیم.

همچنین مجتبی توسل مدیرعامل برج میلاد گفت: در دو سال اخیر که کشور درگیر بیماری شیوع کرونا بود، مجموعه های فرهنگی، گردشگری و ورزشی پایتخت از جمله مجموعه گردشگری برج میلاد تعطیل شد و بسیاری از موضوعات ما  از جمله بحث درآمدزایی را تحت الشعاع قرار داد.

وی ادامه داد: اگرچه بازدید از مجموعه برج در شرایط کرونایی کشور تعطیل شد، اما همکاران پرتلاش ما این تهدید را به فرصت تبدیل کردند و با لطف خدا گام دوم تاریخ توسعه برج میلاد در این ایام کلید خورد و پروژه های بزرگی از جمله باشگاه اسکواش، بولینگ، شهربازی، جامپینگ و تم پارک افسانه های ایران با سرمایه گذاری صد درصدی بخش خصوصی آغاز به کار کرد بسیاری از این پروژه ها در این ایام بالای 90 درصد پیشرفت داشته اند و همه این پروژه ها به زودی افتتاح می شوند و شهروندان و علاقه مندان در دوران پساکرونا با برج میلادی متفاوت از گذشته مواجه خواهند شد همراه با جذابیت ها و خدماتی نوین و هیجان انگیز.

مجموعه اسکواش، پدل و راکتبال برج میلاد روز دوشنبه همزمان با آغاز هفته تربیت بدنی افتتاح شد. این مجموعه ورزشی با سرمایه گذاری کامل بخش خصوصی در مساحتی بالغ بر یکهزار و ۸۰۰ مترمربع شامل شش کورت اسکواش و یک کورت پدل در ضلع جنوب غربی برج میلاد ساخته شده است. این مجموعه مدرنترین، بزرگترین و مجهزترین مجموعه اسکواش و پدل کشور محسوب می شود که ظرفیت برگزاری مسابقات ملی و بین المللی را دارد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط