1400/07/28-20:26

افتتاح طرح های خدمات شهری منطقه۲۱ با حضور معاونین شهردار تهران

افتتاح طرح های خدمات شهری منطقه۲۱ با حضور معاونین شهردار تهران

با حضور معاون خدمات شهری و محیط زیست، معاون امور مناطق شهرداری تهران، شهردار و مدیران ارشد منطقه، طرح های احداث و تجهیز سه اسکان کارگری، خانه بازیافت و طرح انتقال و مدیریت آب در منطقه۲۱ افتتاح شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۱، بهرامی معاون خدمات شهری شهردار تهران در آیین افتتاح این طرح ها اظهار داشت: هیچ شأنی به جز خدمت به مردم در شهرداری تهران نداریم.

بهرامی با اشاره به میلاد پیامبر مکرم اسلام(ص) و امام صادق(ع) و تبریک این اعیاد خجسته به حاضرین گفت: در مجموعه شهرداری تهران هیچ شانی جز خدمت به مردم شریف نداریم و حال که توفیق خدمت به مردم برای ما فراهم شده است و آبرویی جز تلاش و خدمت صادقانه نداریم.

وی ادامه داد: کارگران تلاشگر خدمات شهری با دستمزدی اندک ولی عشق وافر به خدمت، فارغ است سن و سال در عرصه مهم نگهداشت شهر تهران می کوشند که از همینجا به تک تک این عزیزان خداقوت می گویم و دستان مهربان و پر تلاش آنها را به گرمی می فشارم.

شهردار منطقه۲۱ در ابتدای این برنامه ضمن تبریک فرارسیدن هفته وحدت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس به ویژه ۴۰۰ شهید گلگون کفن منطقه۲۱، با اشاره به کمبود منابع مالی سالهای اخیر شهرداری تهران اظهار داشت: از یک سو تحریم های ظالمانه و از طرفی دیگر بیماری منحوس کرونا دست به دست هم داد تا محدودیت منابع بیش از پیش مانع پیشرفت شهر و روند انجام پروژه‌های شهری شود.

رضا رجب زاده در ادامه افزود: در شرایط حساس و کمبود امکانات دو نکته در حوزه عملکردی مدیریت بسیار حائز اهمیت است؛ یکی شناخت و تحلیل مشکلات در حوزه کاری و شاخص بعدی نیز امر اولویت بندی براساس نیازهای واقعی شهر است.

وی با اشاره به بند اول ماده ۵۵ قانون شهرداری ها که صراحتا تکالیف شهرداری ها را مشخص می کند، افزود: طبق طرح جامع شهر تهران، قریب به ۱۰۰درصد معابر و زیرساخت های شهری انجام گرفته اما در بند دوم این ماده اشاره ای مستقیم به مبحث نگهداشت شهر به عنوان مهمترین بخش از وظایف مدیریت شهری صورت گرفته است.

شهردار منطقه۲۱ تصریح کرد: فصل بارش ها نزدیک است و طرح زمستانه و ستاد برف روبی در منطقه تشکیل شده تا هنگام بارش نخستین باران یا برف، آمادگی کامل وجود داشته باشد تا خدایی نکرده خدمت رسانی شهرداری تهران و زحمات شبانه روزی همکارانمان خدشه دار نشود.

رجب‌زاده یادآور شد: منطقه۲۱ به عنوان ورودی شهر تهران از جهات جغرافیایی غرب و جنوب غرب و همچنین استقرار در مسیر باد استان البرز؛ همواره مورد توجه و نگاه ویژه در زمان بارش های پاییزی و زمستانی قرار داشته است.

وی ابراز امیدواری کرد که بارش رحمت الهی امسال بیش از سال‌های گذشته باشد و افزود: تمامی انهار، مسیل‌ها و رود دره‌های منطقه۲۱ چندین بار مورد لایروبی و پاکسازی قرار گرفتند تا به هنگام ریزش نزولات جوی شاهد آبگرفتگی نباشیم؛ همچنین تمامی امکانات اعم از تجهیزات، نیروی انسانی و شن و نمک برای برف نیز مهیاست.

رجب زاده با بیان اینکه ساختمان جدید اسکان کارگری در ناحیه سه منطقه۲۱ طی یک سال ساخته شده و امروز مورد بهره برداری قرار می گیرد، افزود: طی برنامه یکساله ۵۰ درصد سرویس های بهداشتی عمومی در منطقه۲۱ مورد بازسازی کامل قرار گرفت و مابقی نیز تا پایان سال ۱۴۰۰ تکمیل خواهند شد.

رجب زاده در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی ۸۵۰ کارگر خدمات شهری منطقه۲۱ برای آنان سلامتی و شادکامی آرزو کرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط