1400/07/29-19:18
فرمانده انتظامی تهران در جمع خبرنگاران:

پلیس تمام قد در کنار شهردار تهران و مدیریت شهری است

پلیس تمام قد در کنار شهردار تهران و مدیریت شهری است

سردار حسین رحیمی در حاشیه مراسم دیدار با شهردار تهران در جمع خبرنگاران، نیروی انتظامی را به عنوان متولی و رکن اصلی برقراری نظم و امنیت شهر و تمام قد در کنار شهرداری دانست.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از شهر، سردار حسین رحیمی، فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ در حاشیه دیدار با شهردار تهران در جمع خبرنگاران بیان کرد: امروز توفیق داشتیم در خدمت شهردار تهران و معاونان ایشان باشیم. هدف دیدار امروز علاوه بر تبریک به شهردار جدید این بود که اعلام کنیم نیروی انتظامی تمام قد در کنار شهردار جدید و تیم مدیریتی جدید ایشان قرار دارد.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه نیروی انتظامی به عنوان متولی و رکن اصلی برقراری نظم و امنیت شهر است، اضافه کرد: نیروی انتظامی با تمام توان در کنار مجموعه مدیریتی شهرداری تهران خواهد بود تا محصول این هم‌افزایی و همکاری ایجاد آرامش، توسعه، آبادانی، انضباط و آسایش برای آحاد جامعه در پایتخت باشد.

سردار رحیمی ضمن اشاره به گفت‌وگو پیرامون موضوعات مختلف در دیدار امروز با شهردار و معاونان او، بیان کرد: یکی از این موضوعات مسئله ترافیک بود. برای خارج شدن از وضعیت کنونی ترافیک در بعضی از ساعات صبحگاهی و شامگاهی باید هم‌افزایی جدیدی ایجاد شود.

او در ادامه اضافه کرد: مباحث مختلف دیگری اعم از برقراری انضباط اجتماعی در تعدادی از مناطق آلوده و همچنین سر و سامان دادن به وضع معتادان متجاهری که در تعدادی از نقاط شهر حضور دارند، وجود تعدادی از افراد(نظیر کودکان کار) که چهره شهر را خدشه دار می‌کنند، آماده و پاکسازی فضای پارک‌ها از وجود بعضی مظاهر مزاحمت آمیز برای استفاده راحت‌تر شهروندان و... مورد گفت‌وگو قرار گرفت که اعلام کردیم پلیس تمام توان خود را کنار شهرداری خواهد آورد تا تمامی این موارد مذکور به درستی انجام شود.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ ضمن اعلام خبر تشکیل کارگروه ویژه‌ای میان نیروی انتظامی و شهرداری تهران، بیان کرد: امروز با تدبیر شهردار تهران کارگروه ویژه‌ای شکل می‌گیرد تا تمام مسائل و جزئیات اقدامات کارشناسی که باید صورت گیرد توسط این کارگروه رخ دهد و به مرور زمان سایر اقدامات لازم هم اجرا شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط