1400/07/30-15:48

یعقوب هوشیار به عنوان شهردار منطقه ۱۸ معارفه شد

یعقوب هوشیار به عنوان شهردار منطقه ۱۸ معارفه شد

طی مراسمی و با حضور گودرزی سرپرست سازمان بازرسی شهرداری تهران، زنده دل مدیرکل هماهنگی، نظارت و پیگیری امور مناطق معاونت هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، معاونین و مدیران منطقه ۱۸، یعقوب هوشیار به عنوان شهردار منطقه ۱۸معارفه شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸ تهران؛ عصر روز پنجشنبه ۲۹ مهرماه با حضور داود گودرزی "سرپرست سازمان بازرسی"، علی زنده دل "مدیر کل هماهنگی، نظارت و پیگیری امور مناطق معاونت هماهنگی و امور مناطق" آیین تکریم و معارفه شهردار منطقه ۱۸ در شورای معاونین و مدیران منطقه برگزار شد.

در این آیین که با حضور کلیه معاونین، مدیران، شهرداران نواحی و مشاوران شهرداری منطقه برگزار شد داود گودرزی ضمن تاکید بر لزوم یکپارچگی عملکرد شهرداری های مناطق تهران و نگهداشت شهر با بالاترین استاندارد ممکن تاکید کرد.

سرپرست سازمان بازرسی شهرداری تهران ضمن تاکید بر لزوم رعایت قوانین و مقررات از مدیران شهرداری تهران خواست تا ضمن توجه به آخرین بخشنامه ها و مستندات، همواره منطبق بر شیوه نامه های ابلاغی و مر قانون فعالیت کنند.

وی تاکید کرد: مردم با هر تیپ و چهره و طایفه ای پای کار نظام و انقلاب هستند و حکومت اسلامی ثمره مجاهدتهای مردم است فلذا تمامی ما در دستگاه های اجرایی علی الخصوص مدیریت شهری وظیفه داریم با تمام وجود برای رضایت مردم و شهروندان تلاش کنیم.

بر پایه این گزارش در پایان این مراسم ضمن تقدیر از خدمات سید محمد فیاض شهردار پیشین منطقه، یعقوب هوشیار به عنوان شهردار جدید منطقه ۱۸ معارفه شد.

یعقوب هوشیار از مدیران ارشد و شهردار مناطق ۵ و ۱۰ تبریز و یکی از کاندیداهای شهرداری تبریز، دارای مدرک دکترای عمران از دانشگاه تبریز می باشد که در دوره جدید مدیریت شهری پایتخت و با حکم علیرضا زاکانی به عنوان شهردار منطقه ۱۸ تهران منصوب شده است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط