1400/08/01-11:22
فروزنده در آیین تکریم و معارفه سرپرست اداره کل رفاه و امور ایثارگران:

نیروی انسانی مهمترین سرمایه هرسازمان است و توجه به معیشت کارکنان امری ضروری است

نیروی انسانی مهمترین سرمایه هرسازمان است و توجه به معیشت کارکنان امری ضروری است

معاون شهردار تهران در آیین تکریم و معارفه سرپرست اداره کل رفاه و امور ایثارگران ضمن قدردانی از زحمات عباسعلی مدیح و آرزوی موفقیت برای محمد بنی حسن برای هدایت این اداره کل، بر تلاش بیشتر در رسیدگی به امور رفاهی و معیشتی کارکنان با استفاده بهینه از امکانات موجود تاکید کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا، لطف ا... فروزنده در ابتدای این نشست ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته وحدت و تبریک میلاد حضرت رسول اکرم سلام ا... علیها و امام جعفرصادق علیه السلام گفت: تلاشمان بایستی این باشد تا مسئولیت هایمان را به نحو صحیح تر و شایسته تر انجام دهیم، کما اینکه برخی از اشکلاتی که در سطح کشور شاهد آن هستیم، ناشی از نگاه های منفعت طلبانه است؛ نگاه هایی که با مشی پیامبر گرامی اسلام که همانا هدایت انسان ها بود تا افراد رشد کنند، چه رشد مادی و چه رشد معنوی، در تعارض است.

معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امورشورا با اشاره به دوران مدیریت جدید، چه در سطح دولت، مجلس و چه مدیریت شهری ابراز داشت: افرادی که در مدیریت جدید روی کار آمده اند؛ با شعار شفافیت، عدالت، ساده زیستی و... پا به عرصه خدمت نهاده اند، لذا مردم انتظار تحول دارند؛ البته هر تحولی هم اقتضائاتی دارد، هدف ها، روش ها و بعضا مدیران در راستای اهداف جدید تغییر می کنند.

وی با اشاره به پیشینه شهرداری تهران و اینکه این سازمان دوران های مختلفی را پشت سر گذاشته است که دارای نقاط قوت وضعف متعددی بوده است تاکید کرد تیم جدید بایستی نقاط ضعف و قوت را بررسی کند و برای چالش های موجود، راهکار های مناسب جایگزین نماید و این منطق، منطق کلی ماست.

فروزنده از امنیت شغلی، ارزشیابی، آموزش، ارتقاء شغلی و... بعنوان دغدغه های مهم کارکنان سازمان ها یاد کرد و گفت: ما بایستی در این زمینه ها تلاش و کوشش بیشتری انجام دهیم تا از راه های قانونی چالش ها و موانع را برطرف نماییم تا خاطره خوبی در اذهان برجا بماند.

وی از جمله موضوعات و موارد با اهمیت، به موضوع اداری اشاره کرد که نظام پرداخت را نیز در برمیگیرد. نظام پرداختی که قدرت خرید کارکنان در کنار تورم را تحت تاثیر خود قرار میدهد و می تواند در شرایط پیش روی منجر به آرامش و روحیه مضاعف کارکنان گردد.

معاون شهردار تهران گفت: نگاه ما بایستی استفاده بهینه از امکانات موجود باشد و با برنامه ریزی های صحیح و بدون منابع جدید برنامه های رفاهی را بصورت اثربخش اجرا کرد.

فروزنده در بخش دیگری از سخنان خود گفت: بنده اعتقاد دارم که برنامه ریزی از ارکان اصلی است اما 70درصد کار مربوط به بخش اجرا است.

وی پیشگیری را از جمله رویکرد های مهم مدیریت شهری جدید در بخش سلامت عنوان کرد و افزود: حتما بایستی فرهنگی را نهادینه کنیم که برنامه ریزی، مشاوره، پیشگیری و پزشک خانواده مود توجه ویژه قرار گیرد.

معاون شهردار تهران در پایان، دورکاری را از راهکار های حیاتی و گره گشا در برطرف کردن برخی معضلات و مشکلات روز؛ من جمله ترافیک، آلودگی هوا، تسریع امور، کاهش هزینه ها، هوشمندسازی و خدمت رسانی بهتر به شهروندان دانست.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط