1400/08/05-14:27

برگزاری همایش پیاده روی بانوان شهر تهران به میزبانی منطقه ۵

برگزاری همایش پیاده روی بانوان شهر تهران به میزبانی منطقه ۵

همایش بزرگ پیاده روی بانوان با حضور شهردار منطقه ۵ در بوستان کوهسار برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، همایش پیاده روی بانوان شهر تهران با شعار "زنان، مدیریت سلامت مهار کرونا" ‌به میزبانی منطقه ۵ برگزار شد. در این همایش بیش از ۲۰۰ نفر از بانوان ورزشکار از مناطق ۲۲ گانه حضور داشتند.

محمود کلهری شهردار منطقه ۵ در جریان حضور در این همایش گفت: مناطق منتخب شهر تهران در این همایش که به میزبانی منطقه ۵ برگزار شد، شرکت کردند. در راستای سلامت و شادابی بیشتر مردم، به طور ویژه برای بانوان ما برنامه های بسیار گسترده ای تدارک دیده ایم. همانند پیاده روی، انواع رقابت های مختلف ورزشی، دوشنبه های ورزشی و ایستگاه های ورزش صبحگاهی که با حضور مربی حرفه ای در بوستان ها در خدمت شهروندان تهرانی قرار دارد. در واقع هر شهروند با حضور در نزدیک ترین بوستان به محل زندگی خود می تواند از این امکانات استفاده کند.

وی افزود: خوشبختانه این برنامه ها در سطح منطقه ۵ بسیار مورد استقبال بانوان قرار گرفته است. همین موضوع مسئولیت ما را بیشتر کرده تا بیش از گذشته در تدارک برنامه برای بانوان منطقه باشیم. اکنون نیز در حال برنامه ریزی برای ماه های آینده هستیم تا رقابت ها و برنامه های مختلف ورزشی برای بانوان برگزار کنیم.

کلهری با بیان اینکه در شرایط کرونا، بیش از پیش نیاز به شادابی و تندرستی در میان مردم تهران دیده می شود، اظهار داشت: مردم و بویژه بانوان باید نگاه جدی به فعالیت های ورزشی داشته باشند چرا که اثرات مفید فعالیت های ورزشی در پیشگیری، درمان و کنترل بسیاری از بیماری ها مشهود است.

کلهری همایش پیاده روی را باعث افزایش نشاط عمومی و ارتقای سطح همدلی و همکاری بین شهروندان بیان کرد و افزود: در تقویم برنامه های ورزشی اداره ورزش منطقه ۵، نگاه ویژه ای به ورزش همگانی بانوان شده است.

شهردار منطقه ۵، هدف از برگزاری  این همایش را توسعه ورزش همگانی عنوان کرد و افزود:‌ هفته تربیت بدنی نباید تنها به یک هفته خلاصه شود ما باید بتوانیم در جهت سلامتی جامعه ورزش هر روز هفته را به نام تربیت بدنی نامگذاری کنیم تا بتوانیم بر تمام بیماری‌ها و همچنین کم تحرکی غلبه کنیم. بدون شک ورزش تاثیر بسزایی در بهره‌وری انجام وظایف کارکنان و آحاد جامعه خواهد داشت.

وی قدردانی از خانواده های معظم شهدا را وظیفه تمام مردم و مسئولان دانست و اشاره کرد: خانواده های شهدا به ویژه مادران گرانقدر شهیدان چشم و چراغ ملت هستند و دلجویی و توجه به مادران شهدا باید مورد توجه همه ما باشد تا بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت و صبر و استقامت این مادران در جامعه گسترش یابد. در اين مراسم از مادر شهید فرهاد شیرازی به طور ويژه تجلیل به عمل آمد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط