1400/08/05-16:46

افتتاح و آغاز به کار مرکز کارآفرینی در شرق پایتخت

افتتاح و آغاز به کار مرکز کارآفرینی در شرق پایتخت

شهردار منطقه ۱۳ از افتتاح و آغاز به کار مرکز کارآفرینی امام حسن مجتبی(ع) و لقمه مهربانی با هدف توانمند سازی زنان سرپرست خانوار و ایجاد اشتغال برای اقشار محروم خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمدهادی علی احمدی، شهردار منطقه ۱۳ گفت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) مبنی بر تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها، فعالیت های مرکز کارآفرینی در قالب طرح آموزش و ارتقای توانمندی ها، تسهیل گری و توسعه کارآفرینی و توانمندسازی کسب و کارهای اجتماعی صورت می گیرد و با راه اندازی این مرکز، فرصت اشتغال زایی ۳۰ خانوار به صورت مستقیم و غیرمستقیم فراهم شده است.

شهردار منطقه ۱۳ افزود: همچنین در این مرکز ضمن شناسایی، مشاوره و آموزش بانوان علاقه مند به حرفه خیاطی، با تعامل با بانوان کارآفرین و استفاده از ظرفیت سرای محلات منطقه نیز برای کار آفرینی استفاده می شود.

علی احمدی خاطر نشان کرد: این اقدام با همکاری و مشارکت مجمع خیرین، مرکز نیکوکاری لقمه مهربانی، مرکز نیکوکاری امام حسن مجتبی(ع) صورت گرفته و آمادگی راه اندازی مراکز دیگر نیز وجود دارد.

گفتنی است، مراسم افتتاح مرکز کارآفرینی امام حسن مجتبی(ع) و لقمه مهربانی با حضور وحید امیریان معاون اجتماعی سپاه تهران، محمد دهرویه معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران، رئیس کمیته امداد منطقه ۱۳، فرمانده بسیج کمیل دربزرگراه شهید دوران واقع در ناحیه چهار برگزار شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط