1400/08/07-14:29
شهردار منطقه یک:

خدمات رسانی در فصل بارش با سرعت عمل، دقت و پیش بینی مخاطرات انجام می شود

خدمات رسانی در فصل بارش با سرعت عمل، دقت و پیش بینی مخاطرات انجام می شود

خدمات رسانی مدیریت شهری در فصل بارش با تمهیدات اتخاذ شده، با سرعت عمل، دقت و برنامه ریزی های لازم بر اساس پیش بینی مخاطرات احتمالی اجرا می شود.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید حمید موسوی شهردار این منطقه در نشست با معاونین، شهرداران نواحی و مدیران ستادی ضمن اشاره به نزدیکی فصل سرما و نزول بارش های آسمانی، اظهار داشت: خدمات رسانی مدیریت شهری در این فصل از سال باید به نحوی باشد تا شهروندان در رفت و آمد و گذران زندگی روزمره خود با مشکل مواجه نشوند.

وی افزود: ماشین آلات، تجهیزات و نیروی انسانی برفروبی برای خدمات رسانی به شهر آماده و مخازن شن و نمک در نقاط مناسب، مستقر و در حال شارژ است.

موسوی تصریح کرد: شهرداران نواحی آزاد بودن مسیل ها، کانال‌ها و آب راه‌ها را با انجام بررسی های مستمر میدانی رصد و رسوب برداری ها را با دغدغه و حساسیت پیگیری نمایند تا در بارش‌ها شاهد آبگرفتگی در محدوده ها نباشیم.

شهردار منطقه یک تجهیز گرمخانه ها و ساماندهی افراد آسیب پذیر اجتماعی و کارتن خواب ها در فصل سرما را نیز در دستور کار نواحی و مرکز خدمات اجتماعی قرار داد و از مدیران و معاونان خواست در ارتقای وضعیت عملکرد منطقه جهت ارزیابی ها تلاش مضاعف داشته باشند.

معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه یک نیز بر هماهنگی بیشتر ستادها، ایجاد سناریوی قبل، به هنگام و بعد بارش برف و نحوه تجهیز و استقرار ماشین آلات مخصوص برفروبی تاکید کرد.

افشین خدامی افزود: تاکید بر جانمایی صحیح کیسه های شن مخصوص در دسترس شهروندان، رعایت صرفه جویی و استفاده بهینه از امکانات، لزوم اطلاع رسانی به موقع و جلب مشارکت مردمی در زمان بارش ها باید مد نظر مسئولین امر باشد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط