1400/08/08-18:23
شهردار منطقه ۱۸:

با پشت میز نشینی نمی توان مطالبات شهروندان را محقق کرد

با پشت میز نشینی نمی توان مطالبات شهروندان را محقق کرد

یعقوب هوشیار شهردار منطقه هجده تهران در بازدید از نواحی و محلات منطقه هجده ضمن تاکید بر لزوم هماهنگی کلیه واحد های مدیریت شهری در تسریع پاسخگویی به درخواست های شهروندان تاکید کرد: باید در محلات بصورت میدانی فعالیت کرد و با پشت میز نشینی نمی توان مطالبات شهروندان را محقق کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهردار مطنقه ۱۸، یعقوب هوشیار شهردار منطقه هجده تهران در حاشیه دومین بازدید از نواحی هفتگانه این منطقه گفت: احیای بافت فرسوده و بازگشایی کوی زینبیه و تملک املاک معارض محور شهیدان بهرامی، مهمترین اولویت برنامه های کاری همکاران  ناحیه دو خواهد بود که گزارش پیشرفت پروژه را بصورت روزانه از واحد های مختلف دریافت و بررسی خواهیم کرد.

یعقوب هوشیار با حضور در ستاد شهرداری ناحیه ۲ منطقه ۱۸ ضمن بیان مطلب فوق افزود: کار در ناحیه و محلات باید به صورت میدانی باشد و با پشت میز نشینی نمی توان مطالبات شهروندان را محقق کرد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت تکمیل پروژه های در دست احداث این ناحیه تأکید کرد: امتداد بخش جنوبی خط ۳ مترو، احداث سرای محله شهید رجایی و پد هلی کوپتر بوستان لواسانی باید با جدیت دنبال شده و ما مدیران شهری ملزم به پاسخگویی به شهروندان هستیم.

مدیر ارشد شهری منطقه ۱۸ گفت: شهروندان در عمل  باید احساس کنند که شهرداری از نهادی صرف خدماتی خارج و به مجموعه‌ای فرهنگی و اجتماعی تبدیل شده است.

شهردار منطقه هجده در ادامه این بازدید چندین ساعته، نشست‌های جداگانه‌ای را با مدیران شهری ناحیه و شورایاران برگزار و وعده داد تا پایان امسال سرانه های موجود در محلات شهید رجائی، صادقیه و ولیعصر جنوبی افزایش قابل توجهی پیدا کند.

شایان ذکر است شهردار منطقه با همراهی مدیران دوایر این ناحیه در پایان بازدید چندین ساعته خویش در ساختمان موزه شهدا حاضر و با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط