1400/08/10-16:06
طی نیمه نخست امسال محقق شد؛

تولید بیش از ۳۹۲هزار تن آسفالت در کارخانجات سازمان مهندسی و عمران

تولید بیش از ۳۹۲هزار تن آسفالت در کارخانجات سازمان مهندسی و عمران

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، از تولید بیش از ۳۹۲هزار تن آسفالت در کارخانجات سازمان مهندسی و عمران طی شش ماه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، مهندس عباس شعبانی با بیان آنکه کارخانجات آسفالت سازمان مهندسی و عمران شهر تهران ضمن تولید انواع آسفالت پلیمری، بیندر، توپکا و بتن غلتکی پاسخگوی نیاز روز افزون پروژه های عمرانی و نیز پروژه های مرمت معابر و بزرگراه های شهر تهران هستند، افزود: طی نیمه نخست امسال، کارخانه شماره ۶ با تولید بالغ بر ۲۰هزار تن، کارخانه شماره ۷ با تولید بیش از ۵۳هزار تن، کارخانه شماره ۸ با تولید حدود ۱۲۶هزار تن و کارخانه شماره ۹ با تولید ۱۹۳هزار تن جمعا به تولید بیش از  ۳۹۲هزار تن آسفالت دست یافتند.

وی با اعلام اینکه ۳۵۱هزار تن از آسفالت تولید شده طی این بازه زمانی به مناطق ۲۲گانه شهرداری تهران تحویل شده است تا در پروژه‌های مختلف روسازی اعم از روکش مکانیزه، روکش دستی و چاله پرکنی معابر و مرمت خطوط اتوبوس های تندرو پخش و اجرا شود، خاطرنشان کرد: ۴۱ هزار تن از آسفالت تولید شده صرف بهسازی بزرگراه های شهر تهران از جمله بزرگراه های شهید باکری، شهید ستاری و جلال آل احمد شده است.

به گفته معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، طی ۶ ماه نخست سال جاری بالغ بر ۸هزار تن بتن غلتکی در کارخانه شماره ۴ سازمان تولید شده است. اجرای این نوع بتن با احتساب خرید از بخش خصوصی بالغ بر ۲۰هزار تن بوده که عمدتا در پروژه‌های احداث معابر بزرگراهی همچون بزرگراه شهید بروجردی، تقاطع غیرهمسطح سه راه باقرشهر و همچنین مرمت بزرگراه آزادگان اجرا شده است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط