1400/08/10-21:45

ایمن سازی ۵ نقطه حادثه خیز در شرق تهران

ایمن سازی ۵ نقطه حادثه خیز در شرق تهران

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۴ از اعمال اصلاح هندسی در نقاط حادثه خیز به منظور ایمن سازی محورهای عبوری مهم از جمله بزرگراه امام علی(ع) و خاوران خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴؛ محمد عندلیب با بیان این خبر گفت: به منظور افزایش ضریب ایمنی معابر و کاهش تصادفات احتمالی، از ابتدای سال تاکنون ۵ مورد عملیات اصلاح هندسی در تقاطع های پرتردد، محورهای عبوری مهم و بزرگراه ها انجام شده است.

عندلیب افزود: این عملیات ترافیکی در قالب احداث مسیرهای جداکننده، راستگرد، توقف گاه اضطراری و پهلوگاه های تاکسی بوده است که پس از بررسی های میدانی و مطالعات کارشناسی به اجرا درآمده است.

وی روان سازی و آرام سازی ترافیک شهری را از دیگر اهداف اصلاح هندسی معابر برشمرد و گفت: تقاطع پاسدار گمنام با خیابان شهید کندی و خیابان واضحی فرد، محدوده امیرسلیمانی تا مخبر در مسیر بی آر تی خیابان خاوران، مسیر شمال به جنوب بزرگراه امام علی(ع) قبل از پل خاوران، تقاطع پیروزی با ابوذر و خیابان شاهد روبروی مترو آهنگ از جمله محل های اعمال این طرح هستند.

سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۴ به تداوم بررسی های میدانی کارشناسان در جهت کاهش بار ترافیکی و رفع خطرهای احتمالی معابر اشاره کرد و یادآور شد: علاوه بر نظارت کارشناسان و به منظور افزایش رضایتمندی شهروندان، نقطه نظرات و پیام های شهروندی نیز که از طریق سامانه های ۱۳۷ و ۱۸۸۸ دریافت می شود نیز مورد توجه قرار می گیرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط