1400/08/16-11:24
رئیس شورای اسلامی شهر تهران خبر داد؛

جلسه با وزیر کشور درخصوص حل معضل ترافیک تهران

جلسه با وزیر کشور درخصوص حل معضل ترافیک تهران

رئیس شورای اسلامی شهر تهران از برگزاری جلسه ای با وزیر کشور درخصوص حل معضل ترافیک شهر تهران خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از شهر، مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران یکشنبه- ۱۶ آبان ۱۴۰۰- پیش از بیستمین جلسه شورا در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که قرار است با مجوز شهردار تهران ۲ رام قطار به شهرداری شهر قم واگذار شود، گفت: اطلاع صحیحی ندارم و امروز فرصت نشد سوال کنم. اما باید برای این کار یکسری اجازه گرفته شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: امروز جلسه خوبی داشتیم و بیشتر در ارتباط با تلاش های شهرداری در رفع آب گرفتگی ها صحبت شد. توضیحات مفصلی ارائه و فیلم هم پخش شد. انشاءالله چند دقیقه از این فیلم در صحن شورا ارائه خواهد شد.

چمران در پاسخ به این سوال که برای ترافیک تهران چه تصمیمی گرفته شده، عنوان کرد: برای پیدا کردن راه حل های ترافیک تلاش می کنیم. شب گذشته وزیر کشور جلسه ای را در این زمینه برگزار کرد. انشاءالله با ورود ۱۱۰ دستگاه اتوبوس از فردا به چرخه ناوگان حمل و نقل عمومی و ورود تعدادی دیگر در روزهای آینده و با تقویت مترو می توان کمی به بهبود شرایط امیدوار بود.

او افزود: دولت تصمیم دارد کمک کند اما می‌دانید که شرایط مالی چگونه است. در شورا یک سری فرمول را پیش بینی کردیم که وقتی تصویب شد، اعلام خواهیم کرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط