1400/08/17-18:02

ساماندهی سگ های بی صاحب شرق پایتخت با فعالیت «پردیس مهر»

ساماندهی سگ های بی صاحب شرق پایتخت با فعالیت «پردیس مهر»

سگ‌های بی‌صاحب محله‌های ‌شرق پایتخت در مجموعه «پردیس مهر» اسکان داده و ساماندهی می‌شوند.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، احسان صفائی، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه گفت: از آنجا که یکی از مشکلات محله‌های شرق تهران حضور و تردد بی‌شمار سگ‌های بی‌صاحب به دلیل حاشیه‌ای بودن و داشتن فضای ‌باز و جنگل‌های متعدد است، آغاز فعالیت مجموعه پردیس مهر به ساماندهی وضعیت موجود کمک می‌کند.

او افزود: این مرکز با هماهنگی شرکت ساماندهی شهرداری تهران اکنون به‌صورت آزمایشی فعالیت خود را آغاز کرده تا نواقص شناسایی و رفع شود.

معاون شهردار منطقه  ادامه داد: این مجموعه که محل نگهداری سگ‌های بی‌پناه خواهدبود، ۱۵ هزارمترمربع وسعت دارد که در حوزه ساماندهی اجرا می‌شود. این پروژه تکمیل و امکانات آنجا تجهیز شده‌است و به‌زودی به بهره‌برداری رسمی می‌رسد.
او درباره ظرفیت پذیرش سگ در این مجموعه گفت: پردیس مهر ظرفیت پذیرش حدود ۵۰۰ قلاده سگ را دارد و در محدوده محصور در ضلع جنوب‌شرقی بوستان جنگلی سرخه‌حصار و با نصب ۷۰ لانه‌ چوبی ایجاد شده‌است.

صفائی خاطر نشان کرد: این مرکز در بخش‌های نقاهتگاه، عقیم‌سازی، نگهداری و واگذاری فعالیت خواهدکرد و دارای کانکس مدیریت، نگهبانی، اتاق دامپزشک، سرویس بهداشتی، آلاچیق است و سگ‌هایی که به این مجموعه وارد شوند از خدمات تخصصی زیر نظرکارشناسان مربوط بهره‌مند می‌شوند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط