1400/08/20-19:19
شهردار تهران در جمع خبرنگاران:

منطقه ۱۶ دچار عقب ماندگی های تاریخی از حیث ارائه خدمت است

منطقه ۱۶ دچار عقب ماندگی های تاریخی از حیث ارائه خدمت است

شهردار تهران گفت: برخلاف افتخارات و بزرگی هایی که دستاورد مردم منطقه ۱۶ است اما این منطقه از حیث دسترسی به خدمات دچار یک عقب ماندگی تاریخی است.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از شهر؛ امروز - پنجشنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - علیرضا زاکانی شهردار تهران از منطقه ۱۶ و محله باغ آذری در این منطقه بازدید کرده و پس از آن در جمع خبرنگاران تاکید کرد: منطقه ۱۶ منطقه ای پر افتخار در تهران است. این افتخار از جنبه های فداکاری، ایثار و در صحنه بودن و حتی جنبه ورزشی و افتخار آفرینی که در این حوزه است. از سوی دیگر فعالیت های اجتماعی و کار و تلاشی که مردم در این منطقه انجام داده اند هم از افتخارات شهر تهران محسوب می شود.

او با اشاره به اینکه با تمام این بزرگی ها یک عقب افتادگی تاریخی در جهت رسیدگی به این محله وجود دارد، افزود: برای رفع این مشکلات و عقب ماندگی ها از محلات منطقه ۱۶ بازدید کرده و با نخبگان این منطقه نشستی برگزار کردیم.

شهردار تهران با بیان اینکه از نزدیک آسیب های اجتماعی این منطقه را مشاهده کردیم، گفت: در بین معتادان متجاهر و کودکان کار حاضر شدیم و ماحصل تمام این بازدیدها حاکی از آن است که خدمات رسانی به منطقه ۱۶ نیاز به یک بازبینی اساسی دارد.

علیرضا زاکانی گفت: به همین دلیل از جنبه های نوسازی شهری، انتقال امکانات در حوزه حمل و نقل به منطقه و رسیدگی به باراندازها که آسیب هایی را برای منطقه ایجاد کرده است موضوعات در دستور کار قرار گرفت.

زاکانی تاکید کرد: منطقه ۱۶ به ویژه محله جوادیه و بعضی از نقاط دیگر از لحاظ سرانه فضای سبز و دیگر سرانه ها دچار فقر است. لذا به یک خدمت ویژه نیاز است تا بتوانیم در مسیر خدمت رسانی درست گام برداریم.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط