1400/08/25-12:46

اجرای طرح زمستان گرم در منطقه۸ کلید خورد

اجرای طرح زمستان گرم در منطقه۸ کلید خورد

با حضور شهردار منطقه۸، ستاد منطقه‌ای "طرح زمستان گرم" در منطقه۸ تشکیل جلسه داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۸؛ با حضور فاطمه تنهایی رئیس ستاد منطقه‌ای طرح زمستان گرم و اعضای ستاد شامل معاونین مالی ، امور شهری، شهرسازی، برنامه ریزی و سرمایه انسانی، حراست، بازرسی، شهرداران نواحی و رئیس ستاد بحران، فرمانده یگان حفاظت و مدیر خدمات اجتماعی منطقه اجرای طرح زمستان گرم در منطقه ثامن آغاز شد.

فاطمه تنهایی در این نشست ضمن تاکید بر تدابیر شهردار محترم تهران در ساماندهی و اجرای دقیق این طرح و شنیدن نقطه نظرات اعضای ستاد گفت: ارتقای امنیت، پیشگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی و تلاش در جهت سلامت و امنیت اجتماعی اقشار آسیب پذیر و بی‌خانمان‌ها در منطقه۸ ضروری است.

شهردار منطقه۸ در این نشست بر هم‌افزایی و هماهنگی های بین بخشی در راستای تسهیل مدیریت اجرای طرح و تداوم اثربخشی کارکردهای ضروری با رویکرد خدمات اجتماعی تاکید کرد و افزود: در راستای اجرای طرح، اعضای ستاد مکلف به همکاری با مرکز خدمات اجتماعی منطقه هستند.

وی تصریح کرد: شهرداران شب منطقه و نواحی در گشت‌های شبانه چنانچه با افراد گروه هدف مواجه شدند با حفظ کرامت و شان انسانی این افراد و با هماهنگی بیسم منطقه و اعزام گشت ویژه، پذیرای این عزیزان باشند.

تنهایی تاکید کرد: استفاده از ظرفیت شورایاران در معرفی افراد بی خانمان در محلات، نقطه قوت این طرح در منطقه ۸ است.

گفتنی است در پایان جلسه احکام اعضای ستاد منطقه‌ای طرح زمستان گرم از سوی شهردار منطقه به اعضا اهدا شد.

همچنین این طرح از ۲۵ آبان آغاز و تا ۳۱ فروردین ادامه خواهد داشت و علاوه برگشت متمرکز در سطح محدوده، تماس شهروندان می‌توانند از طریق شماره ۱۳۷ در اجرای طرح ستاد زمستان گرم یاری‌رسان باشند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط