1400/08/27-20:05
سالاری پور تاکید کرد:

لزوم تشکیل شبکه های اجتماعی محلی کارامد در منطقه ۱۴

لزوم تشکیل شبکه های اجتماعی محلی کارامد در منطقه ۱۴

شهردار منطقه ۱۴ در نشست هم اندیشی با مدیران محلات ۲۱ گانه دارالمومنین تهران بر لزوم تشکیل شبکه های اجتماعی محلی کارامد به منظور جلب مشارکت های مردمی و اهتمام ویژه به موضوعات اجتماعی و فرهنگی در محلات تاکید کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، محمد امین سالاری پور شهردار منطقه در این نشست صمیمانه ضمن خداقوت به فعالان اجتماعی و فرهنگی در محلات، نقش مدیران محله را در رصد ظرفیت ها، مشکلات و تبدیل تهدید ها به فرصت مثبت و موثر برشمرد.

شهردار منطقه در ادامه فعالیت های جهادی و کمک های مومنانه ای که با آغاز دوران شیوع کرونا را که از دل محله های دارالمومنین تهران انجام گرفت، ارزشمند دانست و افزود: در موضوعات اجتماعی با مشارکت و همیاری مردم قطعا قدم های موثر و خدمت رسانی بیشتر انجام می پذیرد.

وی تشکیل شبکه های اجتماعی کارامد در محلات را به منظور فرهنگسازی و اطلاع شهروندان از برنامه های اجتماعی و ارائه خدمات شهری موثر برشمرد و گفت: به منظور اجرایی شدن بیشتر و کیفی تر فعالیت های اجتماعی و محله محور مشارکت های مردم لازم است.

شهردار منطقه با اشاره به اینکه نیازسنجی در محلات، حسن رفتار و ارتباط مثبت با شهروندان منجر به جلب اعتماد، مشارکت پذیری و همراهی با مدیریت شهری و در نهایت مرتفع شدن مشکلات شهری خواهد شد، مدیران محلات را حلقه اتصال مدیران شهری با مردم نامید.

سالاری پور با تاکید بر اهمیت هویت محلات، شناسایی دقیق نیازهای محلی، بهره مندی ازفرصت های وجودی محله ها، پتانسیل ها و نخبگان محلی را برای اجرای طرح های مدیریت شهری و ارتقای کیفیت زندگی در محله های منطقه مثمر ثمر برشمرد.

شهردار منطقه ۱۴ در پایان این نشست با بیان اینکه خدمت گزاری به مردم دارالمومنین تهران افتخاری بزرگ است، تلاش برای شناسایی نقاط قوت و ضعف محلات، جلب همدلی، مشارکت مردم و جذب نخبگان با هدف ارتقای کیفیت زندگی در منطقه را از مدیران اجتماعی و محلات ۲۱ گانه خواستار شد.

این نشست با حضور شهردار منطقه، سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۴، مدیران اجتماعی نواحی ۶ گانه، رابط دبیران شورایاری ها و مدیران محلات ۲۱ گانه برگزار شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط