1400/08/28-20:59

برگزاری اولین جلسه شهردار منطقه ۱۶ با شورایاران محله جوادیه

برگزاری اولین جلسه شهردار منطقه ۱۶ با شورایاران محله جوادیه

سید مرتضی روحانی شهردار منطقه۱۶، ضمن ابراز امیدواری از کمک و همراهی شورایاران در اداره بهتر امور محله، شورایاران را نمایندگان مردم و رابط بین شهرداری و شهروندان دانست و گفت: شورایاری ها سعی در تقویت هویت و تعلق محله ای خود دارند.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۶؛ وی ساز و کارهای مشارکت اجتماعی شهروندان در مدیریت شهری را برای رفع دغدغه های اقشار مختلف مردم بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: همکاری شورایاران در آموزش و فرهنگ سازی در زمینه جلب مشارکت های شهروندی امری ضروری است، هرچه شورایاری ها به صورت اثربخش به وظایف خود عمل کنند راهبری هزینه، تمایز، تمرکز، نوآوری، رشد و اتحاد در مدیریت شهری منطقه موفق تر خواهد بود، شورایاران می توانند به عنوان مشاورینی امین و توانمند برای مدیریت شهری و نیز مدافعانی برای پیگیری مطالبات شهروندان از مدیریت شهری باشند.

در این جلسه که بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در مسجد جوادیه و در راستای بررسی مصوبات بازدید شهردار تهران از منطقه برگزار شد، رئیس اداره بازرسی منطقه، رئیس اداره املاک منطقه، شهردار ناحیه ۱، دبیر و اعضای شورایاری، معتمدین و نخبگان محله جوادیه، حاج آقا ابراهیمی امام جماعت مسجد جوادیه، سرهنگ مجیدی رئیس کلانتری جوادیه و... نیز حضور داشتند.

موضوعاتی از جمله پیگیری طرح تفصیلی کوچه های شهید تقی زاده و شهید ظهیری، آغاز فعالیت سالن ورزشی شهید بهمن نجفی، پیگیری تملک نان ماشینی و قالیشویی میلانی، پیگیری متراژهای کوچک مسکونی و تعامل شهرداری با اداره ثبت، تعامل و هماهنگی شهرداری با کلانتری جهت رفع مشکلات اجتماعی و... در این جلسه مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط