1400/08/30-10:48
سوده نجفی:

زیر ساخت های فرهنگی منطقه یک نیازمند توسعه است

زیر ساخت های فرهنگی منطقه یک نیازمند توسعه است

عضو هیات رییسه شورای ششم تهران با بیان اینکه زیر ساخت های خوب فرهنگی در منطقه یک ایجاد شده گفت: با این وجود اقدامات مثبتی که شاهد آن هستیم، نیازمند توسعه هر چه بیشتر است.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از پایگاه خبری شورای اسلامی شهر تهران سوده نجفی عضو هیات رییسه شورای ششم تهران با بیان اینکه زیر ساخت های خوب فرهنگی در منطقه یک ایجاد شده گفت: با این وجود اقدامات مثبتی که شاهد آن هستیم، نیازمند توسعه هر چه بیشتر است.

سوده نجفی در بازدید به همراه شهردار این منطقه از پروژه های عمرانی حرم حضرت امامزاده صالح(ع) نظیر قدمگاه و مزار شهدا، پس از زیارت و ضمن دیدار با تولیت این آستان مقدس خواستار توسعه زیرساخت های فرهنگی در این منطقه شد.

در ادامه این بازدید طی نشستی با حضور فرماندار شمیرانات، پیشنهاداتی از جمله برگزاری جلسات شورای شهر شمیرانات در این منطقه توسط فرماندار مطرح گردید که مورد استقبال این عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر تهران قرار گرفت.

اجرای رای پرونده حریم در خصوص مجموعه پالادیوم از دیگر مواردی بود که در نشست مذکور مطرح و مقرر شد که در این رابطه اقدامات و پیگیری  لازم و قانونی صورت پذیرد.

رسیدگی به مطالبات و نشست با کارکنان، بازدید از پروژه های عمرانی و فرهنگی و نیز برگزاری جلسات تخصصی از جمله برنامه های بازدید رییس کمیسیون سلامت شورای شهر از منطقه یک تهران بود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط