1400/08/30-10:52

برگزاری جلسات دیدار مردمی باعث افزایش اعتماد به مجموعه مدیریت شهری می شود

برگزاری جلسات دیدار مردمی باعث افزایش اعتماد به مجموعه مدیریت شهری می شود

حبیب کاشانی عضو شورای اسلامی شهر تهران در دیدار مردمی با شهروندان منطقه ۱۸ گفت: حضور شهروندان در این جلسات و طرح بدون واسطه مشکلات و مسائل باعث افزایش اعتماد به مجموعه مدیریت شهری می شود.

به گزارش شهردارآنلاین روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸؛ دکتر حبیب کاشانی عضو شورای اسلامی شهر تهران با همراهی یعقوب هوشیار شهردار منطقه هجده ضمن برگزاری جلسه شورای مدیران منطقه با مردم و شهروندان دیدار و درخواست های ایشان را پیگیری کرد.

شایان ذکر است در این جلسه معاونین و مدیران شهری منطقه ضمن ارائه گزارش جامع و کامل از پروژه‌های در دست اقدام به تحلیل نقاط ضعف، قوت، فرصت ها و تهدیدهای محیطی منطقه پرداختند.

حبیب کاشانی در دیدار با شهروندان جنوب شهر تهران با بیان اینکه حل مشکلات شهروندان هدف دیدارهای مردمی است، گفت: حضور شهروندان در این جلسات و طرح بدون واسطه مشکلات و مسائل باعث افزایش اعتماد به مجموعه مدیریت شهری می شود.

وی برگزاری دیدارهای مردمی و ارتباط رودررو با شهروندان را بسیار مهم دانست و افزود: ملاقات‌های مردمی موثرترین راه شناسایی مطالبات شهروندان است چرا که از این طریق ضمن احترام و تکریم ارباب رجوع، می‌توان در پاسخگویی به مطالبات سرعت عمل بیش‌تری داشت.

در حاشیه این جلسه یعقوب هوشیارشهردار منطقه هجده،با بیان اینکه فساد جایی هست که آگاه سازی نیست ، افزود: ملاک ما باید ساده سازی امورات و رویه ها باشد تا خدمت گذاری به مردم منطقه با سرعت و دقت بیشتری صورت بگیرد.

یعقوب هوشیار گفت: با توجه به متواتر بودن برخی درخواست ها نیازمند وحدت رویه و فرآیند مشخص در پاسخگویی به شهروندان هستیم، باید رویه‌های جایگزین به نحوی باشد که به بهترین شکل ممکن از رفتارهای سلیقه‌ای و موازی کاری جلوگیری شود. وظیفه ما در مدیریت شهری منطقه حفظ رضایت شهروندان و کم کردن مدت زمان پاسخگویی به درخواست‌های شهروندان مطابق قانون است.

شایان ذکر است درخواست مجوز ساخت واحد تجاری، درخواست پایان کار و درخواست پروانه ساخت واحد مسکونی جزء موضوعات مطرح شده در این جلسه بود که موارد به معاونین مرتبط با دستور یعقوب هوشیار شهردار منطقه ارجاع شد. همچنین در پایان جلسه کاشانی عضو شورای اسلامی شهر تهران از زحمات و عملکرد مدیریت شهری منطقه درخصوص اقدامات صورت گرفته نظیر کاهش صرف زمان شهروندان در حوزه شهرسازی، پروژه های مناسب عمرانی، طرح های فوریتی حمل و نقل و ترافیک، امور اجتماعی و فرهنگی و خدمات شهری قدردانی کرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط