1400/08/30-13:42

برنامه های سلامت محور منطقه ۴ در هفته دیابت/برپایی میز سلامت در مساجد و بوستان های شمال شرق تهران

برنامه های سلامت محور منطقه ۴ در هفته دیابت/برپایی میز سلامت در مساجد و بوستان های شمال شرق تهران

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ گفت: برنامه های هفته دیابت با مشارکت پزشکان و متخصصان این حوزه و کلینیک دیابت رویان در شبکه های اجتماعی نواحی ۹ گانه درحال انجام است.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ "سید حسین میر اسماعیلی" با اشاره به هفته دیابت با شعار امسال یعنی "دسترسی به مراقبت های دیابت امروز را غنیمت بشمار" گفت: این برنامه ها از ۲۳ تا ۳۰ آبان با مشارکت کلینیک دیابت رویان، ۱۰ کلیپ آموزشی مرتبط با دیابت و چالش های افراد دیابتی در شبکه های اجتماعی منطقه بارگذاری شده است.

او به سایر برنامه های اجرایی در هفته دیابت اشاره کرد و گفت: برنامه های تقدیر از دبیران کانون دیابت محلات، اجرای مسابقات ورزشی، ارائه خدمات سلامت محور و برپایی میز خدمت با محوریت غربالگری قند و فشار خون، ارائه مشاوره تغذیه، مشاوره مامایی، مشاوره روانشناسی و ویزیت پزشک عمومی در بوستان‌ها؛ نواحی ۹ گانه، مدارس و مساجد برای شهروندان در نظر گرفته شده است.

مدیر روابط عمومی منطقه ۴ با اشاره به ارائه آموزش های هفته دیابت به صورت حضوری و مجازی گفت: آموزشهای حضوری در مساجد، خانه های سلامت در شبکه های اجتماعی محله های ۲۰ گانه با موضوع خداحافظ دیابت و ارتقاء سلامت بانوان در حال برگزاری است.

میراسماعیلی همچنین از برگزاری سه وبینار آموزشی به صورت زنده در صفحه اینستاگرام اداره سلامت منطقه در هفته دیابت خبر داد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط