1400/08/30-14:47
علوی در تذکری خواستار شد؛

چرایی تخلیه نخاله ساختمانی در اراضی ری/ تخلیه نخاله در اماکن تعیین شده رایگان است

چرایی تخلیه نخاله ساختمانی در اراضی ری/ تخلیه نخاله در اماکن تعیین شده رایگان است

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه تخلیه نخاله در آرادکوه حداکثر ۱۵۰۰ تومان و در آبعلی رایگان است گفت: با این وجود ما شاهد تخلیه نخاله در اراضی ری هستیم که این موضوع نیاز به علت یابی دارد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران سید احمد علوی، عضو شورای ششم شهر تهران در تذکرد خود در جلسه بیست و پنجم این شورا گفت: در جلسه شورای شهرستان ری موضوع تخلیه نخاله های ساختمانی در اراضی این شهرستان مطرح شد.

وی افزود: دوستان علت این اقدام را اخذ مبالغی حدود 100 تا 150هزار تومان از هر خودرو در آرادکوه عنوان داشتند. با پیگیری انجام شده مشخص شد که دریافت این مبلغ صحت ندارد.

عضو شورای ششم شهر تهران با بیان اینکه هم اکنون بابت تخلیه نخاله در آرادکوه 1000 تا 1500 تومان بسته به نوع خودرو اخذ می شود ادامه داد: حتی در جاجرود و آبعلی این مبلغ هم اخذ نمی شود.

وی افزود: در شهریار و قاسم آباد و محمود آباد هم از هر خودرو 15هزار تومان اخذ می شود.

علوی تاکید کرد: به نظر می رسد که موضوع تخلیه نخاله در اراضی ری و خارج از محدوده های تعیین شده باید توسط همکاران خدمات شهری پیگیری جدی شود و علت یابی کنند که چرا در شرایطی که محل هایی مشخص برای تخلیه نخاله وجود دارد که مبلغی هم بابت آن دریافت نمی شود اما همچنان در اراضی ری و جنوب تهران به صورت گسترده تخلیه نخاله غیرمجاز صورت می‌گیرد.

احمد علوی یادآور شد: از همکاران خدمات شهری درخواست دارم ضمن علت یابی، گزارشی جهت ارائه به شورای شهر تهران و شهرستان ری آماده کنند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط