1400/09/01-19:47

طرح تحول نگهداشت شهر در منطقه۱۳ آغاز شد

طرح تحول نگهداشت شهر در منطقه۱۳ آغاز شد

شهردارمنطقه ۱۳ از اجرای طرح تحول نگهداشت شهر در این منطقه بر اساس دستور شهردار تهران و سند خدمت رسانی به شهروندان با هدف افزایش رضایتمندی و ارتقاء سطح خدمات به شهروندان خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، محمدهادی علی احمدی شهردار منطقه، طرح «تحول نگهداشت شهر» را تحولی جدید در خدمت رسانی به شهروندان برشمرد و افزود: با توجه به تاکید شهردار تهران بر رفع مشکلات و چالش های شهری، این طرح با رویکرد ایجاد تحولی نوین در قالب نگهداشت شهر به مدت ۲ ماه کلید خورد. 

او افزود: بر این اساس، جلسه ای با هدف تحلیل کلیات طرح و بررسی فرآیند اجرای این طرح در حوزه های مختلف شهری با حضور مدیر پروژه طرح تحول نگهداشت شهر و هیئت همراه ،معاونین و مدیران شهری منطقه برگزار شد.

شهردارمنطقه، آراستگی شهر، افزایش رضایتمندی شهروندان، ارتقاء کیفی سطح خدمات به شهروندان و بکارگیری حداکثری ظرفیت پیمانکاران را از اهداف این طرح عنوان کرد که طی آن موارد براساس پیام های ثبت شده در سامانه های ۱۳۷ و ۱۸۸۸، ظرفیت نواحی و نخبگان، معتمدین و شورایاران احصاء می شود.

او با اشاره به اهتمام منطقه برای شناخت دقیق ظرفیت ها و امکانات برای دستیابی به اهداف مد نظر تحول نگهداشت شهر ابرازامیدواری کرد که این طرح با تعامل و هماهنگی هر چه بیشتر مدیران و کارکنان به بهترین نحو به سرانجام برسد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط