1400/09/02-13:58
مدیرعامل برج میلاد:

برج میلاد به الگوی تراز برنامه‌های فرهنگی و هویت بخش تبدیل می شود

برج میلاد به الگوی تراز برنامه‌های فرهنگی و هویت بخش تبدیل می شود

در مراسمی با حضور مدیران شهری تهران، عباس حیدری به عنوان مدیرعامل جدید برج میلاد معرفی و از تلاش‎های مجتبی توسل مدیرعامل سابق تقدیر شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی برج میلاد، آیین تکریم و معارفه مدیران عامل سابق و جدید این برج، با حضور تعدادی از مدیران شهری برگزار شد.

در این مراسم عباس حیدری به مدیرعامل جدید برج میلاد معرفی و از زحمات مجتبی توسل مدیر پیشین این مجموعه قدردانی شد.

در ابتدای مراسم، مجتبی توسل با تقدیر از زحمات تمامی همکاران برج میلاد گفت: همواره از تلاش‎های دلسوزانه پرسنل برج تقدیر کرده‎ام؛ نیروهایی که برخی از آنها از زمان ساخت این مجموعه حضور داشتند و با سابقه چند ساله مشغول فعالیت هستند.

وی افزود: مجموعه برج میلاد ظرفیتی بی بدیل برای پایتخت ایران به شمار می‎رود و همچون گنجی برای همه شهروندان و بلکه ایرانیان خواهد بود البته گاهی حس می‎شود این برج به عنوان مجموعه‎ای متصل به شهرداری مورد توجه قرار نگرفته است.

مدیرعامل سابق برج میلاد با بیان اینکه برج میلاد از اسفند ۹۸ و به خاطر شیوع کرونا رو به تعطیلی رفت خاطرنشان کرد: با این حال فعالیت‎های این مجموعه تعطیل نشد و برنامه‎ریزی ویژه‎ای هم برای دوران پساکرونا صورت گرفته به طوری که موفق شدیم چندین پروژه را با سرمایه‎گذاری بخش خصوصی به سرانجام برسانیم .

در ادامه این مراسم، سخنرانی کوتاه مدیرعامل جدید برج میلاد بود؛ وی با تشکر از زحمات تمامی پرسنل و مدیریت قبلی برج خاطرنشان کرد: از شهردار تهران و معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تشکر می‎کنم که در این حوزه به من اعتماد کردند.

عباس حیدری افزود: تهران کلانشهر جهان اسلام در حوزه تمدن اسلامی است و نقش مهمی در حوزه ترویج سبک زندگی ایرانی- اسلامی و هویت بخشی انقلابی دارد و در این بین، برج میلاد به عنوان مهمترین نماد شهر، می‎تواند در تحقق این شعار نقش‎آفرینی کند.

وی تصریح کرد: برج میلاد جایگاه مهمی در زندگی فرهنگی و اجتماعی شهروندان تهرانی دارد بنابراین این مکان باید به پاتوق فرهنگی و جایگاهی برای حضور اهالی هنر و رسانه و نیز تحقق سرمایه اجتماعی مورد انتظار مدیریت جدید شهرداری تهران تبدیل شود و این مهم با اجرای برنامه‌های فرهنگی فاخر و هویت بخش در دوره جدید جزو اولویت‎ها خواهد بود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط