1400/09/02-14:06

دیدار مردمی عضو شورای شهر تهران و شهردار منطقه۶ بااهالی محله کشاورز

 دیدار مردمی عضو شورای شهر تهران و شهردار منطقه۶ بااهالی محله کشاورز

به منظور رسیدگی به مسائل و مشکلات شهروندان، حجت الاسلام والمسلمین آقامیری عضو شورای اسلامی شهر تهران و شهردار منطقه۶، به همراه معاونان و مدیران شهری منطقه در مسجد حضرت موسی بن جعفر(ع) با اهالی محله کشاورز در ناحیه۲ دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۶، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد آقامیری عضو و نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در این برنامه که در روز دوشنبه یکم آذرماه بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار شد، ضمن تشکر از خدمات ارزنده مدیریت شهری این منطقه در توسعه و آبادانی خواستار تعامل مستمر شهرداری منطقه با شورا جهت ساخت و بهره برداری هرچه زودتر از دیگر پروژه ها شد.

حجت الاسلام والمسلمین آقامیری در این دیدار صمیمانه گفت: ما همواره پیگیر پاسخگویی به مشکلات شهروندان هستیم و برای این دوره ۴ سال کاری دیدارهای مردمی در مساجد انجام خواهد شد و به مشکلات و درخواستهای شهروندان بصورت مستقیم رسیدگی می شود.

مسعود رنجبریان شهردار منطقه۶، حضور اعضای شورای شهر بین مردم را فرصت مغتنمی جهت خدمات رسانی و رضایت مندی شهروندان دانست و گفت: اهمیت اتحاد و همدلی، کار جهادی و هم افزایی در تحقق اهداف و برنامه‌ریزی از اهمیت بسزایی برخوردار است و همدلی و همفکری سبب تسریع در تحقق اهداف شده که آثار و برکات مهمی را به دنبال دارد، با آسیب‌شناسی که صورت می‌گیرد، مسائل و مشکلات پروژه‌های شاخص مشخص و نسبت به رفع آن اقدام می شود.

در این دیدار شهروندان درخواست های خود را مطرح و از سوی عضو شورای شهر و شهردار منطقه دستورات لازم برای رفع مشکلات و دغدغه های اهالی محله کشاورز در دستور کار قرار گرفت.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط