1400/09/06-15:37
شهردار منطقه ۱۹

تأثیر چشمگیر طرح شهید سلیمانی در تسریع واکسیناسیون و کاهش مرگ و میر کرونا

تأثیر چشمگیر طرح شهید سلیمانی در تسریع واکسیناسیون و کاهش مرگ و میر کرونا

همزمان با هفته بسیج مراسم تقدیر از فعالان طرح شهید سلیمانی در منطقه ۱۹ با حضور شهردار منطقه و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابوذر برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، در این مراسم که رئیس مرکز بهداشت جنوب تهران، مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور، رئیس کلانتری ۱۵۲ خانی آباد نو نیز حضور داشتند، مهدی هدایت شهردار منطقه ضمن تشکر از زحمات فعالان طرح شهید سلیمانی در پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و ارائه خدمات واکسیناسیون شهروندان بیان کرد: با ورود بسیج به این امر شاهد اتفاقات خوبی در تسریع واکسیناسیون و کاهش ابتلا به این بیماری بوده ایم.

سرهنگ احمد یوسف پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابوذر نیز در این مراسم از همیاری و تلاش شبانه روزی همکاران این طرح و همه افرادی که به نوعی در امر واکسیناسیون شهروندان مشارکت کردند تقدیر و تشکر کرد.

همچنین در این مراسم دکتر محمدرضا سلمانی رئیس مرکز بهداشت جنوب تهران با تشکر از همکاری شهرداری و بسیج در واکسینه کردن شهروندان علیه کرونا، از کاهش آمار مرگ و میر و پوشش ۹۵ درصدی دوز اول واکسیناسیون در این منطقه خبر داد.

این مسئول به خدمات چشمگیر پایگاه های واکسیناسیون بوستان بزرگ ولایت اشاره کرد و آن را الگویی خوب در این امر دانست که نه تنها به ساکنین این منطقه بلکه در سطح فرا منطقه ای پذیرای شهروندان و مردم شهرستان های اطراف نیز بود.

براساس این گزارش در این مراسم ۹۰ نفر از فعالان طرح شهید سلیمانی تقدیر شدند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط