1400/09/07-10:41
شهردار منطقه ۲۲ در بازدید از زیرساخت های حوزه اجتماعی و فرهنگی تاکید کرد؛

اصل فعالیت های اجتماعی یعنی مشارکت

اصل فعالیت های اجتماعی یعنی مشارکت

شهردار منطقه ۲۲ در بازدید دو ساعته خود از مراکز اجتماعی منطقه بر استفاده همه جانبه از فرصت ها و قوت های عرصه های فرهنگی و اجتماعی و همچنین تقویت و توسعه سرمایه های اجتماعی و مشارکت تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، وحید رضا محمدی شهردار منطقه با همراهی علی نوروزی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی، مدیران اجتماعی و شهرداران نواحی از مراکز پایگاه خدمات اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۲ «مددکار شهر»، بازارچه اشتغالزایی زنان «پونه» کتابخانه تخصصی کودک، کمپ ترک اعتیاد زنان، مددسرای آفتاب نیلوفری «گرمخانه زنان منطقه ۲۲» بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت ها، مشکلات و زیرساخت های این مراکز قرار گرفت.

شهردار منطقه ۲۲ بر حمایت و توسعه کارآفرینی در منطقه تاکید کرد و گفت: اصل فعالیت های اجتماعی یعنی مشارکت پذیری در فعالیتها و با توجه ظرفیت های موجود در منطقه ۲۲، باید بتوانیم سطح خدمات اجتماعی را بالا ببریم، وی توصیه های لازم را جهت ارتقاء خدمات شایسته به شهروندان ساکن در محلات دوازده گانه و مددجویانی که از این مراکز استفاده می کنند را ارائه داد.

شایان ذکر است شهردار منطقه ۲۲ در جریان بازدید از پایگاه خدمات اجتماعی منطقه ۲۲ «مددکار شهر» از دست اندرکاران این پایگاه با اهداء لوح یاد بود تقدیر کرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط