1400/09/09-14:05

تعیین تکلیف بیمه تکمیلی تاکسیرانان

تعیین تکلیف بیمه تکمیلی تاکسیرانان

میثم مظفر رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران در خصوص توقف کامل پوشش بیمه تکمیلی درمان تاکسیرانان و خانواده‌شان و حل نشدن منع تردد تاکسی‌های دفاتر ویژه خارج از تهران و اعمال جریمه توسط پلس راهور به شهردار تهران تذکر داد.

به گزارش شهردارآنلاین؛ میثم مظفر با گلایه جدی از شهرداری تهران اظهار داشت: علی رغم مطالبه و مصوبه شورای اسلامی شهر تهران مبنی بر اصلاح فرآیند پوشش بیمه تکمیلی درمان رانندگان تاکسی از طریق اعمال در اصلاحیه بودجه بگونه ای که به محض صدور پروانه هوشمند تاکسیرانان، آنها تحت پوشش بیمه درمان تکمیلی قرار گیرند، متأسفانه همان وضعیت ناقصی که صرفاً 15 هزار تاکسیران از 80 هزار تاکسیران بطور ثبت نامی و نه هوشمند و فراگیر، تحت پوشش بیمه مذکور بودند نیز، طی چند روز گذشته بطور کامل قطع شده است.

وی تاکید کرد: شهرداری موظف است، فرایند پوشش بیمه تکمیلی رانندگان را به گونه‌ای پیش‌بینی کند که به محض صدور پروانه هوشمند تحت پوشش بیمه تکمیلی درمان قرار بگیرند.

مظفر در ادامه با اشاره به نیاز و تقاضای مسافر در دفاتر ویژه فرودگاه مهرآباد، راه‌آهن، فرودگاه امام خمینی و ترمینال‌های اصلی شهر به خروج از تهران، اذعان کرد: متأسفانه  چند ماهی پلیس راهور از طریق دوربین های بزرگراهی، تاکسی های شهر تهران را در تردد برون شهری جریمه می کند و هیچ توجهی به نیاز مسافر و تقاضای سفر ایشان در مبادی که بیان شد ندارد.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به مکاتبه ماه گذشته‌اش با شهردار تهران و تبیین این مساله  افزود: از شهردار تهران انتظار دارم به عنوان پناه این قشر خدوم که تحت نظر شهرداریی هستند وارد مساله شود و در سطوح ارشد و با مذاکره با پلیس راهور این مساله را حل کند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط