1400/09/09-22:45
با حضور مدیر کل اداره حریم شهرداری؛

چالش ها و مشکلات حریم منطقه ۲۲ بررسی شد

چالش ها و مشکلات حریم منطقه ۲۲ بررسی شد

جلسه بررسی چالش ها و مشکلات پیش روی حریم منطقه ۲۲ به عنوان وسیع ترین حریم شهر تهران با مساحت ۱۷۸ کیلومتر مربع صبح امروز ۹ آذر ماه، با حضور مدیر کل اداره حریم شهرداری تهران برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲؛ وحید رضا محمدی شهردار منطقه در این نشست با تاکید بر شناسایی آسیب های پیش روی حریم منطقه و برنامه ریزی در جهت پیشگیری آن گفت: صیانت از حریم وظیفه ماست و باید با تمام توان با افراد سود جو و سوءاستفاده گر از حریم برخورد و با حمایت از کشاورزان و بومی های حریم، مشکلات را حل کنیم.

وی ادامه داد: نواحی منطقه، که حریم در آن وجود دارد، موظفند، با به کارگیری از ظرفیت های موجود در نواحی، بهترین همکاری ها را با اداره حریم داشته باشد.  

وی در خصوص انجام کار ویژه در حریم منطقه و افزایش رضایت مندی و اعتماد مردم حریم، خاطر نشان کرد: با خلاقیت، پروژه های محله محور برای شهروندانی که در حریم منطقه زندگی می کنند اجرا نماییم زیرا حریم منطقه ۲۲ ظرفیت های خوبی دارد و با کمک معاونت های عمران و ترافیک می توان حوزه های گردشگری، تفریحی و همچنین مسیر های کوهنوردی را سامان دهیم.

صادقی مدیرکل حریم شهرداری در این نشست ضمن قدردانی از اقدامات خوب انجام شده در صیانت از حریم منطقه گفت: صیانت از حریم نیازمند همراهی و هم افزایی نهادهای خدمت رسان است و این همدلی باعث رضایت مندی بیشتر مردم حریم می شود.

وی ادامه داد: ما باید نگاه خاص به حریم نشینان داشته باشیم و بهتر عمل کنیم و خدمات بیشتر بدهیم.

صادقی با اشاره به مسیرهای جاده ای خطرناک در حریم منطقه خاطر نشان: باید اعتبارات عمرانی حریم را افزایش دهیم و با تدبیر خدمات خوبی را برای مردم داشته باشیم که یکی از مهمترین آنها ایمن سازی این جاده هاست.

مدیر کل حریم شهر تهران با اشاره به انجام پروژه های خاص در حریم گفت: با هماهنگی ادارات و نهادها می توانیم کار ها و پروژه ها خاص از جمله خدمات گردشگری و ایمن سازی حریم را بر اساس نیاز مردم انجام دهیم تا شهروندان فعالیت ادارات حریم را، با دید مثبت نگاه کنند.

در این جلسه نبوی رئیس اداره حریم منطقه ۲۲ با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در زمینه آرای اجرای احکام ماده صد، حفاظت از اراضی ملی و باغات و همکاری نزدیک باغداران و مسائل و مشکلات حریم را عنوان و پیشنهادات اجرایی جهت رفع مشکلات را ارائه کرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط