1400/09/13-14:55
به مناسبت روز جهانی افراد دارای معلولیت؛

پروژه مناسب سازی بوستان اوستا در منطقه۱۳ افتتاح شد

پروژه مناسب سازی بوستان اوستا در منطقه۱۳ افتتاح شد

به منظور گرامیداشت روز جهانی افراد دارای معلولیت، پروژه مناسب سازی بوستان اوستا افتتاح شد. شهردار منطقه۱۳: توجه به افراد دارای معلولیت یک تعهد اجتماعی است.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، دکتر محمد هادی علی احمدی گفت: تلاش شهردار محترم کلانشهر تهران بر این است تا  با مناسب سازی و استاندارد سازی فضاهای شهری به عنوان یکی از شاخصه های سنجش عدالت در شهر، کمبود ها را به حداقل برساند.

او افزود: آشنایی افراد جامعه با موانع پیش روی افراد دارای معلولیت و فراهم کردن زمینه مشارکت برای تحقق مناسب سازی کالبدی و فرهنگی در جامعه، از مواردی است که حضور این قشر از جامعه در سطح شهر و استفاده آن ها از امکانات شهری را تسهیل می کند.

شهردار منطقه۱۳ با بیان اینکه سالانه اقداماتی برای رفع مشکلات تردد معلولان انجام می گیرد، گفت: همسطح سازی پیاده رو با سواره رو، نصب آسانسور و بالابر ویژه افراد دارای معلولیت، تعریف مسیر هدایت نابینایان، نصب میله های دست انداز (هندریل)، نصب رمپ استاندارد، احداث و اصلاح سرویس های بهداشتی و نصب تابلوهای راهنمای بریل، از جمله اقدامات انجام شده برای تسهیل حضور و استفاده افراد دارای معلولیت در منطقه است.

او ابراز امیدواری کرد : باید به شرایطی برسیم که افراد، نه صرفاً به دلیل الزامات قانونی بلکه به خاطر تعهد اجتماعی، خود را متعهد بدانند تا همیار و مددکار افراد دارای معلولیت در تمام عرصه ها باشند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط