1400/09/15-15:04

مناسب‌ سازی معابر و وسايل نقيله عمومی برای توان‌ یابان با همفکری جامعه توان‌یابان

مناسب‌ سازی معابر و وسايل نقيله عمومی برای توان‌ یابان با همفکری جامعه توان‌یابان

شهردار منطقه۲۲ گفت: مناسب‌سازی معابر و وسايل نقيله عمومی برای توان‌یابان با همکاری و همفکری جامعه توان‌یابان در منطقه محقق خواهد شد.

به گزارش شهردار آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، وحیدرضا محمدی شهردار منطقه در نشست با توان‌یابان که با هدف بررسي راهکارهای مناسب سازی معابر و وسايل نقليه عمومی برای اين افراد تشکيل شد، گفت: با تعامل و همفکری با توان‌یابان، مناسب‌سازی معابر و وسايل نقيله عمومی صورت می پذیرد.

وی با بيان اينکه ما در مقابل همه شهروندان مسؤل هستيم و بايد پاسخگو باشيم، تصريح کرد: توان‌یابان نيز شهروندان اين شهر هستند و حق دارند مانند سايرين در شهر زندگی و تردد کنند.

شهردار منطقه ۲۲ تاکید کرد جامعه توان‌یابان باید ناظر بر عملکرد ما باشند و کمک کنند تا به شهری بدون مانع برسيم که در اين راستا مناسب سازی محله و منطقه برای توان‌یابان در دستور کار ما قرار دارد.

محمدی خاطرنشان کرد: در کنار اين اقدامات بايد فرهنگ سازی لازم در جامعه صورت گيرد تا شهروندان بيش از پيش به حقوق توان‌یابان و جانبازان احترام بگذارند.

وی افزود: متاسفانه گاه ديده مي شود که شهروندان حتی به محل پارکی که برای توان‌یابان در نظر گرفته شده توجه ای ندارند و خودروی خود را در اين مکان ها پارک می کنند.

شهردار منطقه ۲۲ با بیان اینکه مکانی ویژه  توان‌یابان در منطقه احداث خواهیم کرد، افزود: معاونت فرهنگی و اجتماعی منطقه مکانی مناسب ویژه توان‌یابان در محلات ایجاد کند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط