1400/09/15-19:30
برگزاری ملاقات مردمی شهردار منطقه ۱۵ در مسجد الحسین(ع)؛

محله مسعودیه از بن بست خارج می شود

محله مسعودیه از بن بست خارج می شود

سید مهدی صباغ شهردار منطقه ۱۵ به‌منظور رسیدگی به مسائل و مشکلات شهروندان، در مسجد الحسین(ع) محله مسعودیه حاضر و با شهروندان این محله دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، سیدمهدی صباغ شهردار منطقه در دیدار با شهروندان محله مسعودیه بر اهمیت نقش حضور و مشارکت شهروندان در محله ها تاکید کرد و گفت: هم افزایی و همراهی شهروندان به عنوان یکی از عناصر دست یابی به اهداف توسعه، به ویژه توسعه ی شهری از اهمیت خاصی برخوردار است.

به گفته او؛ در راستای جلب مشارکت شهروندان و احیای اعتماد و همراهی آنها طرح میز خدمت با هدف گفتگو بی واسطه با شهروندان، نخبگان و معتمدین در دوره مدیریت شهری جدید آغاز شده و محله مسعودیه چهارمین محله ایست که در آن دیدار مردمی برپا می شود.

شهردار منطقه درباره رفع بن بست بزرگراه شهید شوشتری برای تسهیل تردد در محله مسعودیه گفت: بخشی از این بزرگراه به عنوان دسترسی محله ای در نظر گرفته می شود ولی به دلیل وجود تعدادی املاک معارض در طرح، این موضوع را با سازمان املاک شهرداری تهران مطرح کردیم که امیدواریم به زودی به نتایج خوبی برسیم.

صباغ در ادامه به پاسخگویی مسائل و مشکلات شهروندان نظیر ترافیک خیابان شهید قربانی، کمبود روشنایی، عدم امنیت به دلیل کمبود روشنایی، نظافت و جمع آوری زباله های شهری پرداخت و خاطر نشان کرد: تلاش برای رفع مشکل محله وظیفه ماست و تمامی این موضوعات با همکاری شرکت های خدمات رسان انجام خواهد شد.

این گزارش حاکیست، در ادامه این دیدار که با همراهی معاونین، مدیران شهری و معتمدان محلی انجام شد، شهردار منطقه و همراهان به درخواستهای مردمی پاسخ گفتند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط