1400/09/15-22:39

ساماندهی دستفروشان موضوع نشست هم‌افزایی شهردار منطقه ۸

ساماندهی دستفروشان موضوع نشست هم‌افزایی شهردار منطقه ۸

فاطمه تنهایی گفت: با هماهنگی و همکاری سازمان‌ها، ارگان‌ها و دستگاه‌های قضایی و انتظامی، حقوق شهروندی رعایت و آسیب‌های اجتماعی کاهش می‌‌یابد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛ جلسه هم‌اندیشی و همکاری، در خصوص ساماندهی دست‌فروشان در ساختمان شهرداری منطقه۸ برگزار شد.

این نشست عصرگاهی با حضور فاطمه تنهایی شهردار منطقه ۸، دکتر نبی حسینی سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۸ تهران، سرهنگ نادری سرکلانتر چهارم فاتب، سرهنگ شمسعلی رئیس راهور منطقه۸، سرهنگ شریفی مقدم رئیس کلانتری ۱۲۷، نماینده پلیس امنیت عمومی و معاونین خدمات شهری و ترافیک شهرداری منطقه۸ و شهرداران نواحی سه گانه برگزار گردید.

در این جلسه شهردار منطقه۸ در خصوص مطالبات مردمی، رفع سد معبر وانتی های چهارراه نظام آباد و خیابان‌های شهید مدنی و دماوند، ساماندهی کارگران فصلی در محدوده نارمک، جمع‌آوری خودروهای اسقاطی بدون پلاک و با پلاک در سطح محدوده و ساماندهی معتادین متجاهر در بوستان‌ها با دستور ضابطین قضایی و انتظامی سخن گفت و افزود: با در نظر گرفتن کرامت انسانی و همکاری دستگاه‌های قضایی و انتظامی، حقوق شهروندی همه اقشار رعایت می‌شود.

دکتر نبی حسینی سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۸ تهران، در این نشست گفت: ساماندهی این نوع مشاغل با تدبیر و خرد جمعی مسئولین و شناسایی کسبه و دست‌فروشان ممکن خواهد شد و در اجرای قوانین ضابطین قضایی در کنار مدیریت شهری منطقه ۸ است و با تشکیل کارگروه، انضباط شهری تسهیل می‌شود.

وی افزود: ضابطین قضایی در منطقه۸ بر اساس گزارش های اعلامی از سوی شهرداری در خصوص توهین، تمرد و جرایم خاص، تدابیر و دستور نهایی را در اجرای قوانین صادر خواهد کرد.

در این نشست عساری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۸ بعد از ارائه کلیپی از معضلات شناسایی شده در سد معبر در معابر گفت: اجرای قوانین با حضور کمک و درایت ضابطین قضایی و انتظامی در کنار گروه انضباط شهری شهرداری منطقه ممکن است.

گفتنی است در این جلسه شهرداران نواحی سه‌گانه شهرداری منطقه۸ چالش‌های ناحیه و مقابله با افراد سودجو در محدوده مدیریتی خود را بیان کردند و حمایت دستگاه قضا را خواستار شدند.

مواجهه قضایی با معضل آلودگی‌های صوتی وانتی‌ها در ناحیه یک، انحصاری شدن برخی از جایگاه‌ها ساماندهی کارگران فصلی در ناحیه دو و رفع سد معبر خیابان دماوند از موضوعات مطرح شده توسط مدیران شهری منطقه۸ بود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط