1400/09/16-21:10

تحقق سلامت در هر دستگاه ضامن اجرای مطلوب برنامه‌ها خواهد بود

تحقق سلامت در هر دستگاه ضامن اجرای مطلوب برنامه‌ها خواهد بود

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر با بیان این که اجرای هر برنامه‌ای با تلاش و یکدلی هر مجموعه امکان پذیر است، گفت: تحقق سلامت در هر دستگاهی ضامن اجرای مطلوب برنامه‌ها و ماموریت‌ها خواهد بود.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، قدرت اله محمدی در نشست صمیمانه با کارکنان این شرکت با تاکید بر این که نیروی انسانی ارزشمند‌ترین سرمایه هر واحدی است، گفت: ایجاد یکدلی در کنار تلاش شبانه‌روزی شما عزیزان می‌تواند به تحقق تکلیف‌های اصیل شرکت بیانجامد و ما با برگزاری این نشست در بدو شروع فعالیت به دنبال ایجاد این حس مشترک بوده‌ایم.

وی با تاکید بر لزوم توجه به معیار سلامت در ارزیابی نیروی انسانی بیان کرد: سلامت در هر دستگاهی باید به دقت بررسی شود و این امر در ابعاد سلامت اخلاقی، رفتاری، سازمانی و فردی مورد توجه قرار می گیرد.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر صداقت و سرعت را دو امر ضروری در پیشبرد امور دانست و گفت: تهران الگوی جهان اسلام است و باید به خوبی در مقام یک الگو ظاهر شود. برای این امر باید همه ما با ذهنیت مثبت برنامه‌های تدوین شده را اجرا کنیم.

محمدی با تاکید بر تاثیر علم و آگاهی در اجرای راهبرد‌های ماموریتی، اظهار کرد: باید برای هر دوره زمانی برنامه‌های مشخصی تدوین و مطابق آن راهبردهای معین تعریف شود. در چنین چشم‌اندازی، ما اعتقاد داریم که هر برنامه ‌ای محقق خواهد شد.

وی به لزوم حل مشکلات معیشتی و مسکن کارکنان شرکت اشاره و در پایان تصریح کرد: باید از خلاقیت و توان نیروی انسانی استفاده بیشتری کرد. ایده‌های مجموعه کارکنان ۲۰۰ نفری ظرفیت رفع تمام مشکلات شهر را دارد.

جلال بهرامی، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در نشست صمیمانه کارکنان شرکت ساماندهی اظهار کرد: تا پایان سال ۱۴۰۱ فعالیت های انجام گرفته در شرکت در خصوص نظم بخشی متمرکز خواهد بود و باید امور اجرایی به حداقل و ضرورت محدود شود.

وی با بیان اینکه بیش از ۸۰ درصد دستفروشان، کارگر و ۲۰ درصد دیگر دستفروش شناور هستند، گفت: ما در این شرکت وظایف ذاتی داریم و اجرای آن‌ها باید در دستورکار قرار بگیرد تا ماموریت‌های اصلی به نتیجه برسد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط