1400/09/17-12:05
شهردار منطقه ۲۲ در نشست با نخبگان منطقه مطرح کرد:

با همفکری، همراهی و نظرات نخبگان، پروژه های توسعه محلی ای را اجرا می کنیم

با همفکری، همراهی و نظرات نخبگان، پروژه های توسعه محلی ای را اجرا می کنیم

به مناسب گرامیداشت ۱۶ آذر و روز دانشجو نشست صمیمی نخبگان علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی با شهردار منطقه ۲۲ برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی منطقه۲۲، وحید رضا محمدی شهردار منطقه۲۲ در این نشست با بیان اینکه نخبگان باعث افتخار شهر و کشور هستند، گفت: به تاکید شهردار تهران با استفاده از تمام ظرفیت ها و نظرات نخبگان به شهروندان خدمت می کنیم.

شهردار منطقه۲۲ با بیان اینکه نظر و پیشنهادات شما نخبگان باعث افزایش اثرگذاری پروژه های شهری می شود، افزود: بسیاری از مشکلات شهر به دلیل عدم وجود مدیریت واحد شهری است و امیدواریم با نظرات شما این چالش بزرگ حل شود.

وی با بیان اینکه بسیاری از شهرهای با استاندار بالا در جهان دارای چنین سرانه های طبیعی و گردشگری که در منطقه۲۲ است، نیستند، خاطرنشان کرد: باید قدر این پتانسیل ها را بدانیم و با مدیریت درست از ظرفیت های منطقه استفاده کنیم.

شهردار منطقه۲۲ با بیان اینکه حس تعلق شهروندان به شهر و محله خود را باید افزایش دهیم، گفت: هر جایی که مشارکت شهروندان بوده پروژه ها با هزینه کم و اثرگذاری بالا اجرا شده است.

محمدی تاکید کرد: نخبگان و اساتید ارزشمند منطقه، یاری رسان مدیریت شهری منطقه در رفع مشکلاتی همچون فاضلاب، حمل و نقل، کمبود سرانه های آموزشی، فرهنگی و... باشند و با جدیت تمام از کارگروه تشکیل شده نخبگان منطقه۲۲ در پروژه های توسعه محلی منطقه حتما استفاده خواهیم کرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط