1400/09/17-13:14
شهردار منطقه ۱۵ در نشست با نخبگان محله مسعودیه مطرح کرد:

برنامه ریزی با مردم؛ نه برای مردم

برنامه ریزی با مردم؛ نه برای مردم

سیدمهدی صباغ شهردار منطقه ۱۵ در نشست با نخبگان محله مسعودیه از برنامه ریزی در محلات با مردم؛ نه برای مردم خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵؛ صباغ پس از استماع مسائل و مشکلات محله مسعودیه توسط نخبگان، فعالان و معتمدان محلی، مدیرمحله و دبیر شورایاری؛ ضمن تشکر از نکته نظرات آنان گفت: کارمان را در محلات با گشت میدانی، حضور در مساجد، دیدار با شهروندان، نشست با نخبگان و فعالان آغاز کرده ایم و هدف ما  تصمیم گیری با همراهی و هم افزایی شهروندان و فعالان همان محله است.

وی در ادامه با تاکید بر اولویت داشتن مسجد محوری در فعالیتها یادآور شد: سرای محلات باید به عنوان بازوی مساجد فعالیت کنند و محله محوری و ناحیه محوری نیز اساس کار ما در شهرداری است.

صباغ در این جلسه بر مواردی نظیر برنامه ریزی و اقدامات لازم برای رفع مشکل و ساماندهی جنگل امیر و تفرجگاه گل سرخ، ساماندهی یکی از زمین های مشجر و درختکاری جنگلی با اجرای عملیات پیاده روسازی، نصب المانهای پارکی و آماده سازی آن به عنوان بوستان محلی، رفع مشکل سدمعبر با بهره گیری از مشارکت و ظرفیت یگان حفاظت، نیروی انتظامی و دادستانی و ساماندهی موقت وانتی های دوره گرد در یکی از فضاهای خالی محله، حمایت از فعالان اجتماعی و فرهنگی محله و... و همچنین تشکیل شورای فرهنگی ناحیه جهت برنامه ریزی برای بهره مندی مناسب نخبگان، پیشکسوتان و فعالان ورزشی محله از امکانات ورزشی موجود تاکید کرد.

صباغ همچنین از شهردار ناحیه خواست نشست با نخبگان محلی به صورت مستمر برگزار و از ایده ها و دیدگاههای ایشان در تصمیم سازی های محلی استفاده شود.

این گزارش حاکیست، در پایان شهردار منطقه از سرای محله مسعودیه و همچنین ساختمان ناحیه شش بازدید کرده و به پرسنل آنها خداقوت گفت.

شایان ذکر است، پیش از این نشست شهردار منطقه به همراه معاونین، شهردار ناحیه، دبیر شورایاری محله و برخی فعالان محلی از محدوده ناحیه شامل تفرجگاه گل سرخ، جنگل امیر، زمینهای بایر سطح محدوه و برخی محورهایی که توسط شهروندان در دیدار عمومی مطرح شده بود، بازدید کرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط