1400/09/18-11:40

جلسه هم اندیشی شهردار منطقه۲۱ با دبیران شورایاری منطقه برگزار شد

جلسه هم اندیشی شهردار منطقه۲۱ با دبیران شورایاری منطقه برگزار شد

حسین کاشانی پور شهردار منطقه۲۱ در نخستین دیدار با دبیران شورایاری محله ها و کارگروه‌های تخصصی شش گانه، بر هم فکری و هم افزایی بیش از پیش بین مدیران شهری و شورایاران به عنوان بازوهای توانمند یاریگر شهرداری تاکید کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۱، حسین کاشانی پور شهردار منطقه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو در حادثه شانزدهم آذر گفت: هدف اصلی از برگزاری این جلسه ضمن آشنایی، بیان توقعات و انتظارات تعاملی دوسویه بین مدیریت شهری و شورایاری هاست است.

وی افزود: از فرصتی که برای خدمت صادقانه به مردم ایجاد شده است، تنها با تلاش و کوشش و حرکت در مسیر درست می‌توان بهترین بهره را برد و شکر این نعمت مغتنم را به جا آورد.

وی همچنین تصریح کرد: شهرداری نهادی اجتماعی و خدمات رسان است، تمام تلاش من و همکاران در مجموعه منطقه۲۱ این است که شهروندان با حضور در تمامی مراکز عمومی و مردمی، چیزی جز زیبایی و امکانات توسعه یافته شهری نبینند.

شهردار منطقه۲۱ یادآور شد: رضایتمندی حداکثری شهروندان زمانی محقق می شود که شعار با عمل برابر باشد. روزی که عهد کردیم برای قبول مسئولیت و در جایگاه خدمت رسانی باشیم، نباید ثانیه ای از خدمت در جهت اثبات کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که بر پایه خون شهدا استوار است، غافل شویم.

کاشانی پور ادامه داد: بنای ما بر این اساس استوار است که کام مردم از خدمت صادقانه مسئولین شیرین شود و در سایه عمل جدی به وظایف محوله، احساس امنیت و آرامش را در بین تمامی اقشار مختلف جامعه شهروندی جاری کنیم.

لازم به ذکر است، در این نشست صمیمانه هر یک از دبیران شورایاری محله ها و مسئولین کارگروه های تخصصی شش گانه؛ به بیان موضوعات و مسائل مرتبط با حوزه های مختلف شهری و اجتماعی پرداختند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط