1400/09/20-14:22
در بازدید مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران از منطقه ۱۳ بررسی شد:

طرح بهسازی و بازپیرایی بازارچه شهرستانی با توجه به ابعاد کمی و شاخص کیفی

طرح بهسازی و بازپیرایی بازارچه شهرستانی با توجه به ابعاد کمی و شاخص کیفی

در نشست شهردارمنطقه۱۳ با رئیس سازمان زیباسازی شهرداری تهران، بر توجه به ابعاد کمی و شاخص های کیفی در طرح بهسازی و بازپیرایی بازارچه شهرستانی تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمدهادی علی احمدی شهردار منطقه۱۳ در جلسه ای که به منظور هماهنگی اجرای طرح ساماندهی و بازپیرایی بازارچه خیابان شهرستانی با حضور رضا صیادی مدیرعامل سازمان زیباسازی و معاونین اجرایی این سازمان برگزار شد، بر لزوم ساماندهی و بازپیرایی این بازارچه با توجه به تقویت هویت محله ای آن تأکید کرد و افزود: در این پروژه می بایست ابعاد کمی و شاخص های کیفی از جمله هویت، تعلق، ایمنی و آسایش و امنیت مدنظر قرار گیرد.

او افزود: بازارچه شهرستانی از معدود بازارهای قدیمی به جا مانده از تهران است که شهروندان  هنوز به آن مراجعه می‌کنند، از این رو ضمن توجه به فضای کالبدی بازارچه شهرستانی، جنبه های دیگر زندگی نظیر ابعاد اجتماعی و فرهنگی آن نیز در بازپیرایی و بهسازی این محیط مدنظر باشد.
گفتنی است پس از این جلسه شهردار منطقه۱۳ به همراه مدیرعامل سازمان زیباسازی از محدوده بازارچه شهرستانی و فضاهای کالبدی آن بازدید کرد و شیوه اجرای طرح مورد کارشناسی قرار گرفت.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط